خبرگزاری کار ایران

فرماندار کاشان در مراسم تجلیل از خبرنگاران:

کاشان از منازعات سیاسی خسته‌ است/گاهی‌جایگاه‌های قانونی در رسانه‌ها دستخوش سلایق شخصی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۳۹۹۸۴۴

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان کاشان گفت : کاشان از منازعات سیاسی خسته شده است لذا همه می توانیم در کنار سلیقه های سیاسی به مشکلات شهرمان بپردازیم و از اختلافات داخلی پرهیز کنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان، حمید رضا مومنیان در مراسم تجلیل از خبرنگاران در اتاق بازرگانی کاشان ضمن تبریک روز خبرنگار ، به ظرفیت رسانه‌ها در روشنگری و تنویر افکار عمومی جامعه اشاره کرد و گفت : گاهی اوقات رسانه در محدودیت قانونی مورد تهدید قرار می گیرد و دستخوش سلیقه های شخصی می شود.

وی با اشاره به اینکه رسانه ها باید ضوابط قانونی را برای مردم روشن کنند، افزود: اگر رسانه‌ها در محور قانون حرکت کنند بسیاری از مشکلات و ناهنجاری های برطرف خواهد شد.

مومنیان خبرنگاران را چشم بینا و دلسوز جامعه جامعه عنوان کرد و افزود : اگر رسانه ها نقش خود را بخوبی ایفا کنند هیچ موقع با سطح گسترده نابسامانی در جامعه مواجه نخواهیم بود.

فرماندار کاشان به وجود فضاهای مجازی گسترده در سطح کشور اشاره کرد و گفت: با وجود چنین فضاهایی در جامعه بشری امروز خبری را سانسور کردن تلاش بی فایده ای است .

وی رسانه را ابزار ارزشمندی در دست خبرنگاران دانست و گفت : خبرنگاران می توانند از ابزار رسانه در برجسته کردن مشکلات،  آگاهی بخشی و خدمات دولتمردان موثر باشند .

کاشان از منازعات سیاسی خسته‌ است/گاهی‌جایگاه‌های قانونی در رسانه‌ها دستخوش سلایق شخصی می‌شود

وی با اشاره به اینکه جامعه نیاز به آگاهی بخشی دارد،افزود: اگر بخواهیم فرهنگ خودمان را حفظ کنیم و یا روستایی در روستا بماند و با نشاط باشد وتحت تاثیر فرهنگ های بیگانه قرار نگیرد باید از طریق رسانه ها آگاهش کنیم .

وی  با بیان اینکه حوزه رسانه را هزینه منازعات سیاسی کاشان نکنیم، گفت : کاشان از منازعات سیاسی خسته شده است. همه می توانیم در کنار سلیقه های سیاسی به مشکلات شهرمان بپردازیم  و از اختلافات داخلی پرهیز کنیم.

معاون استاندار و فرماندارکاشان با تاکید براینکه اصحاب رسانه کاشان مطالبه گری را در اولویت کاری خود قراردهند، گفت : خبرنگاران ابتدا مطالبات خودشان را در حوزه رسانه و خبر در یک فضای منطقی و دوستانه را به صورت کارشناسی شده به صورت جدی از مسئولان بخواهند و سپس به مطالبه گری دیگر سطوح جامعه بپردازند.

در مراسم تجلیل از خبرنگاران کاشان که با حضور فرماندار و معاونین سیاسی اجتماعی و مالی و برنامه‌ریزی  و بخشداران مرکزی کاشان و نیاسر و جمعی از مسئولان ادارات در اتاق بازرگانی کاشان برگزار شد پس از ارائه گزارشی توسط رئیس اداره فرهنگ و ارشاداسلامی کاشان از خبرنگاران تجلیل به عمل آمد.

شایان ذکراست در این مراسم همچنین از دولت آبادی خبرنگارخبرگزاری ایلنا در کاشان که مقام سوم تیتر در جشنواره مطبوعاتی استان را کسب کرده بود تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز