خبرگزاری کار ایران

نایب رئیس هیات والیبال بانوان کاشان خبرداد:

ارتقا چهار داور بانوی والیبالیست کاشانی

asdasd
کد خبر : ۴۰۴۵۷۰

نایب رئیس هیات والیبال بانوان کاشان از قبولی چهار داور کاشانی در کلاس ارتقا درجه یک والیبال خبر داد.

به گزارش ایلنا، فاطمه حسیبی نایب رئیس هیات والیبال بانوان شهرستان کاشان در جمع خبرنگاران از شرکت و قبولی چهار بانوی کاشانی برای اولین بار در کلاس ارتقای داوری درجه 2 به یک خبر داد و گفت: باتوجه به رشد چشمگیر والیبال بانوان در چند سال اخیر و برگزاری مسابقات متعدد بانوان در کاشان توجه به رشد و توسعه سطح علمی و جایگاهی داوران نیز را در دستور کار قرار گرفته است .

حسیبی تصریح کرد: کلاس ارتقای داوری درجه 2 به یک در شهر اصفهان با حضور 22 داور درجه 2 از استان‌های اصفهان و چهار محال و بختیاری بمدت 5 روز با تدریس خانم حق شناس داور بین المللی والیبال برگزار شد .

وی به قبولی هر چهار بانوی کاشانی در این کلاس اشاره کرد و افزود: مرضیه کریمیان، سمیه موندهنی، مرضیه سه کنجی و اعظم برزکی بعنوان اولین بانوان داور والیبال کاشانی موفق به اخذ این مدرک شده اند.

در بخش والیبال بانوان کاشان 16 داور بصورت مستمر مشغول به فعالیت هستند که 9 نفر دارای کارت درجه سه داوری، 3 نفر درجه دو و چهار نفر دارای مدرک درجه یک داوری والیبال هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز