خبرگزاری کار ایران

در پنجمین روز هفته دولت؛

بلوار شهیدان بدیعی و شهید تابنده در کاشان افتتاح شد

با حضور مسئولان بلوار شهیدان بدیعی در منطقه پنج شهرداری کاشان با اعتباری بالغ بر 1.5 میلیارد ریال افتتاح شد.

به گزارش ایلنا، امروز همزمان با پنجمین روز هفته دولت بلوار شهیدان بدیعی با حضور شهردار، فرماندار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر کاشان به بهره برداری رسید.

شهردار کاشان در آیین افتتاح بلوار شهیدان بدیهی در منطقه پنج شهرداری کاشان اظهار کرد: این بلوار به طول یک هزار متر و به عرض 24 متر مربع است و حدود 1.5میلیارد تومان برای احداث آن هزینه شده است.

ناظم رضوی خاطر نشان کرد: 3میلیارد و 360 میلیون ریال برای هزینه آسفالت و 2 میلیارد ریال برای هزینه تاسیسات، 5هزار متر مربع بلوک فرش و 4هزار متر جدولگذاری در این بلوار صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه بلوار شهیدان بدیهی برای کاهش ترافیک و تسهیل در رفت و آمد به بلوار قطب راوندی احداث شده است، تاکید کرد: این بلوار در آینده به بلوار شهدای نوش آباد و بلوار بیمارستان بهشتی متصل خواهد شد و فضای سبز این بلوار نیز در دستور کار قرار دارد.

براساس این گزارش همچنین بلوار شهید تابنده باحضور مسئولان شهرستان کاشان خیابان شهید تابنده با اعتباری بالغ بر 7میلیارد ریال افتتاح شد.   

در این آیین شهردار کاشان بیان کرد: بلوار شهید تابنده با اعتباری بالغ بر 7میلیارد ریال در منطقه دو شهرداری کاشان به بهره برداری می رسد.

سید محمد ناظم رضوی با بیان اینکه در این بلوار 2 هزار متر جدول‌گذاری شده است، تصریح کرد: 12هزار متر آسفالت ریزی در این بلوار صورت گرفته است.

به گفته وی 6 هزار متر مکعب خاکبرداری و خاکریزی و 6 هزار متر مربع بلوک فرش در این بلوار انجام شده است. 

گفتنی است این بلوار متصل کننده میدان آب و بلوار الغدیر است.

کد خبر : ۴۰۵۱۸۱