خبرگزاری کار ایران

شهردار کاشان مطرح کرد:

تحقق بیش از 90 درصد اهداف و برنامه‌های توسعه شهری‌شهرداری کاشان

asdasd
کد خبر : ۴۰۷۰۴۳

شهردار کاشان از تحقق بیش از 90 درصد اهداف و برنامه‌های شهرداری‌کاشان در شاخص‌های توسعه زیر ساخت‌های شهری طی سه سال گذشته خبرداد.

 به گزارش ایلنا، «سید محمد ناظم رضوی» درنشست خبری در آستان سلطان علی ابن امام محمد باقر مشهد اردهال کاشان، ضمن تشریح فعالیت‌های عمرانی شهرداری این شهر در توسعه زیرساخت‌های آستان علی ابن امام محمد باقر(ع) ، افزایش بیش از 150 درصدی  مشارکت مردمی را در توسعه شهری در سطح کشور کم نظیر دانست و اظهار کرد: اگر مردم احساس کنند که عوارض پرداختی آنها بابت توسعه شهری هزینه می‌شود قطعا مشارکت آنها بیشتر می شود .

وی با اشاره به اینکه طی سه سال گذشته حدود 200 میلیارد تومان برای آزادسازی معابرشهری کاشان هزینه شده است، یادآور شد : تمام تلاش خود را در این مدت برای آزادسازی بعضی از معابر مهم شهری همچون محور امیرکبیر که طی سه دهه  لاینحل باقی مانده بود، بکارگرفتیم .

شهردارکاشان استقرار شهربان را موجب جلوگیری از بسیاری تخلفات ساختمانی طی دو سال گذشته در این شهر دانست و یادآورشد : در این مدت از برخورد بیش از 1500 مورد تخلفات ساختمانی حدود 500 مورد آن منجربه رفع تخلف شد.

وی  کمبود منابع آبی در شهرستان کاشان را زنگ خطر جدی برای توسعه آینده کاشان عنوان کرد وگفت :  با توجه به اینکه بیش از 80 درصد منابع آبی کاشان درحوزه کشاورزی مصرف می‌شود شهرداری کاشان به دلیل شرایط موجود بیش از 25 میلیارد تومان برای آبرسانی واستفاده از پساب فاضلاب شهری هزینه کرده است .

به گفته وی قرارداد مشارکتی بیش از 150 میلیارد تومان ، عملیاتی نمودن فرودگاه کاشان و اجرای طرح‌های بسیار بزرگ عمرانی وخدماتی از مهمترین اقدامات سه سال گذشته شهرداری کاشان است.

ناظم رضوی تصویب طرح تفصیلی شهرکاشان را یکی از اتفاقات بسیار مهم درکالبد شهری دانست و گفت : با تصویب این طرح کاشان شهری با سند در حوزه طرح‌های کالبدی و توسعه ای می شود .

وی از ایجاد بیش از 132 کیلومتر شبکه رینگ شهری جدید به منظور کاهش بار ترافیک طی سه سال گذشته در کاشان خبرداد و گفت : در این مدت بیش از 70 درصد شبکه رینگ شهری کاشان به بهره برداری رسیده است .

تحقق بیش از 90 درصد اهداف و برنامه‌های توسعه شهری‌شهرداری کاشان

به گفته وی شهرداری کاشان طی سه سال گذشته به منظور جذب توریست داخلی و خارجی بالغ بر 20 میلیارد تومان درحوزه بافت تاریخی  ومیراث فرهنگی هزینه کرده است .

شهردارکاشان با تاکید بر اینکه وظیفه شهرداری دراجرای طرح‌های نیمه تمام  وارائه خدمت رسانی مطلوب درسال آخر شوراها سنگین ترمی شود، افزود : با توجه به اینکه بعضی موانع اجرایی موجب رکود در اجرای طرح‌های عمرانی می شود سعی کردیم اینگونه موانع را با تعامل و همکاری مدیریت شهری به پیش ببریم .

به گفته شهردارکاشان موانع موجود درتوسعه شهری واجرای طرح‌های عمرانی در مقابل بعضی از موانع  موجب خسته شدن پرسنل خدوم وزحمتکش شهرداری کاشان نمی شود.

شهردار کاشان حمایت‌ها، روحیه بالا ، توصیه ها  و مقبولیت آیت الله نمازی نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان  را دراجرای طرح‌ها و رفع موانع برنامه های شهرداری کاشان بسیار موثر دانست وافزود : زحمات منصوری نماینده اسبق مردم درمجلس ، حضور ساداتی نژاد در مجلس وپیگیری های فرمانداری و دیگر دستگاه‌های اجرایی موجب تحقق سریع‌تر اهداف شهرداری کاشان شده است.

وی روی کار آمدن دکترحمیدرضا مومنیان به عنوان معاون استاندار و فرماندار شهرستان ویژه کاشان را موجب حل شدن بسیاری از مشکلات پیش رو دانست و یادآورشد : به رغم اینکه بعضی ها ابراز می دارند که درکاشان تعامل و وحدت نیست امیدواریم این روحیه تعامل و همکاری بوجود آمده بین دستگاه‌های اجرایی و شهرستان آران و بیدگل تاثیرگذاری خودش را درتوسعه منطقه کاشان بزرگ داشته باشد.

در ابتدای این نشست دکتر فرجی مدیر ارتباطات وامور بین الملل شهرداری کاشان با ارائه گزارشی از فعالیت های انجام شده این حوزه ، از برگزاری اجلاس شهرداران جاده ابریشم با حضور بیش از 70 شهر کشورهای مختلف جهان و بیش از 30 شهرایران در جمعه هفته آینده در شهر قزوین خبرداد وگفت : در حاشیه این اجلاس نمایشگاه بین المللی دستاوردهای کشورها دایر خواهد شد.

وی همچنین از حضور پرفسور فواد رئیس مجمع شهرداران جاده ابریشم در15 و 16 مهرماه سالجاری در کاشان خبرداد .

« حسین واثقی»نماینده شهردارکاشان درمشهداردهال با ارائه گزارشی از فعالیت‌های عمرانی آستان علی ابن امام محمد باقر(ع) گفت: تاکنون بالغ بر دو میلیارد تومان بابت توسعه و زیر ساخت‌های این آستان مقدس توسط شهرداری کاشان هزینه شده است .

خیرخواه مدیرآستان علی ابن امام محمد باقر(ع) با تسلیت شهادت حضرت امام جواد (ع) و تشکر و قدردانی از زحمات شهردارکاشان در توسعه زیرساخت‌های این آستان مقدس گزارشی از فعالیت‌های مختلف فرهنگی ، اجتماعی و عمرانی را ارائه کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز