خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان بسیج کارگری کشور:

اجرای کامل اقتصاد مقاومتی دشمنان نظام را به زانو درمی‌آورد

asdasd
کد خبر : ۴۱۴۹۹۹

رئیس سازمان بسیج کارگری‌کشور درجمع صاحبان صنایع کاشان گفت: اجرای کامل اقتصاد مقاومتی دشمنان نظام رابه زانو درمی آورد.

به گزارش ایلنا، سردار ابراهیم کریمی ظهر امروز در همایش اقتصادمقامتی که باحضورصاحبان صنایع کاشان در سالن کنفرانس اتاق بازرگانی این شهر برگزارشد، به دستاوردهای اجرای اقتصاد مقاومتی در کشورمان اشاره کرد و یادآور شد: تحقق اقتصادمقاومتی براساس فرامین مقام معظم رهبری با همکاری  و همنوایی تمام آحاد جامعه امکان پذیراست.

وی با بیان اینکه در راستای تحقق اقتصادمقاومتی خواهیم توانست در برابرحربه‌های دشمن همچون تحریم ها و مشکلات اقتصادی دوام بیاوریم و آنها را به زانو درآوریم، افرود: باتوجه به اینکه با جامعه کارگری و صنعتی سراسر کشور ارتباط داریم، کارخانجات صاحبان صنایع و کارگران زحمتکش به صورت مشترک تمام تلاش‌شان درجهت تولیدبیشتر است.

وی با تاکید بر اینکه به صورت جدی از حقوق کارگران وصنعتگران دفاع می‌کنیم، افزود: اگر پای درد دل یک رفتگر شهرداری و یا هر قشری از جامعه بنشینبم اشتغال نقطه مشترک آنها است.

رئیس بسیج کارگری کشور معوق ماندن دو الی پنج ماه حقوق کارگران را یکی از مشکلات فعلی جامعه عنوان کرد و یادآور شد : قاچاق کالا و واردات بی رویه ضربه بسیار جدی به توانمندی داخلی کشور زده است .

کریمی به تاکید بسیارجدی مقام معظم رهبری به جلوگیری از ورود بی‌رویه قاچاق کالا اشاره کرد و گفت: قطعا وقتی مقام معظم رهبری می‌فرماید کالاهای را روبروی قاچاقچی آتش بزنید باید به تولید داخلی بها بدهیم و مانع ورود کالای قاچاق شویم .

اجرای کامل اقتصاد مقاومتی دشمنان نظام را به زانو درمی‌آورد

وی ورودکالای قاچاق به داخل کشورمان را موجب بیکاری حجم عظیم کارگران وتعطیلی کارخانجات دانست وافرود:  چرا باید کارخانجات کشورمان با 20 الی 30 درصد ظرفیت کار کنند و چرا نباید کارخانجات با ظرفیت صددرصد کارکنند؟

کریمی واردات بی رویه و قاچاق کالا را از مهترین مشکلات کشور عنوان کرد واظهار داشت: تمام مسئولان اعم از رئیس جمهور، وزرا و کلا مسئولان دانشگاهی و غیردانشگاهی و سپاه پاسداران باید هم‌صدا در عملیاتی کردن اقتصادمقاومتی تلاش کنند.

وی به وجود ظرفیت های بسیار بالای کشورمان درتحقق اقتصادمقاومتی اشاره کرد و گفت: اگر تمام ظرفیت های موجود کشورمان را در یک اتاق فکر جمع کنیم با برنامه ریزی صحیح  خواهیم توانست در رفع رکود وتقویت تولید ملی موفق شویم.

کریمی افزود: همانطور که در هشت سال دفاع مقدس در مقابل استکبار ایستادیم و پیروز شدیم قطعا در اقتصادمقاومتی نیزخواهیم توانست به تحقق تولید ملی کشورمان دست پیدا کنیم.

شایان ذکراست اولین همایش اقتصادمقاومتی به همت بسیج کارگری محمدرسول الله کاشان با حضور جمعی از مسئولان جانشین ناحیه مقاومت بسیج و مدیران واحدهای صنعتی کاشان امروز در سالن کنفرانس اتاق بازرگانی این شهر برگزار شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز