خبرگزاری کار ایران

فرمانده نیروی انتظامی کاشان خبرداد:

افزایش11 درصدی کشفیات مواد مخدر در کاشان

asdasd
کد خبر : ۴۵۵۸۵۵

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان ویژه کاشان از افزایش 11 درصدی کشفیات مواد مخدر با اجرای 33 طرح طی ده ماه گذشته در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ علی پورکاوه با بیان این مطلب گفت : طی این مدت با کشف و ضبط 426 کیلوگرم تریاک توسط سه باند سازمان یافته فروشندگان و قاچاقچیان مواد مخدرخرد در نقاط آلوده شهری ، دستگیرشدگان تحویل مراجع قضایی شدند.

 وی با ارائه گزارشی از فعالیت‌های نیروی انتظامی شهرستان کاشان طی ده ماه گذشته ، از کاهش  4 درصدی وقوع قتل نسبت به مدت مشابه سال گذشته دراین شهرستان خبرداد و گفت : درحوزه کشفیات سرقت منزل 41 درصد و مغازه 192 درصدی افزایش را دراین شهرستان نسبت به سال گذشته داشته ایم.

وی، با اشاره به اینکه 77 درصد سرقت‌های انجام شده ( 92 نفر) توسط معتادین بوده که ارزش ریالی آن زیر 500 هزارتومان بوده است، یادآورشد : سرقت موتور سیکلت و لوازم منزل نیمه کاره بیشترین نوع سرقت در شهرستان کاشان بوده است .

افزایش11 درصدی کشفیات مواد مخدر در کاشان

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان کاشان، از کاهش 7 درصدی تصادفات فوتی درون شهری و 21درصدی برون شهری طی ده ماه گذشته در این شهرستان خبرداد و ابراز داشت : طی این مدت از بین 1359 پرونده ارجاعی قضایی به نیروی انتظامی شهرستان کاشان بالغ بر 70 درصد آنها با مشاوره و مددکاری منجر به صلح و سازش شده است .

سرهنگ پورکاوه ، با اشاره به اینکه طی ده ماه گذشته از 76 هزارتماس تلفنی شهروندان کاشانی با 110 ، 55 درصد از آنها عملیاتی و رسیدگی شده است، افزود: حضور به موقع  پلیس به محل نسبت به سال گذشته  3 درصد افزایش داشته است .

وی از آمادگی نیروی انتظامی شهرستان کاشان برای ایجاد نظم و امنیت در آستانه فرارسیدن سال جدید خبرداد و گفت : شهروندان به هشدارهای پلیس در جهت مواظبت و مراقبت از اموال ، موتورسیکلت ، خودرو و ... توجه جدی را داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز