خبرگزاری کار ایران

همزمان با ایام دهه فجر صورت گرفت؛

افتتاح چندین طرح عمرانی و مرکز جامع سلامت شهر برزک کاشان

asdasd
کد خبر : ۴۵۶۶۴۸

در مراسمی چندین طرح عمرانی و مرکز خدمات جامع سلامت شهر برزک همزمان با دهه مبارک فجر با حضور فرماندار کاشان به بهره برداری رسید.

به گزارش ایلنا، معاون استاندار و فرماندار ویژه کاشان در این آیین اظهار داشت: این طرح مشارکتی با تجهیزات مورد نیاز به منظور ارائه کلیه خدمات بهداشتی و درمانی به مردم برزک با اعتباری بالغ بر ۱۲ میلیارد ریال از سوی خیرین و دانشگاه علوم پزشکی کاشان اجرا و به بهره برداری رسید.

حمیدرضا مومنیان گفت: این مرکز در زمینی به مساحت یک‌هزار و ۲۰۰ متر مربع با زیربنای دوهزار و ۱۵۰ مترمربع احداث شده است.

فرماندار کاشان به اقدامات انجام شده توسط دانشگاه علوم پزشکی کاشان علیرغم وجود تنگناها، در زمینه بهینه سازی هتلینگ مراکز سلامت از جمله مجتمع بیمارستانی بهشتی و اقدامات شایسته سلامت در روستاها اشاره کرد و افزود: با توجه به طرح تحول نظام سلامت سهم مردم در پراخت هزینه های سلامت کاهش قابل توجهی یافته است.

مومنیان تاکیدکرد: دولت یازدهم دولت جامع و کاملی است که هم در زمینه های داخلی از جمله در حوزه های صنعت، اقتصاد، ورزشی و غیره و هم در حوزه بین الملل با برنامه های استراتژیک توانسته تاکنون کارنامه موفقی از خود برجاگذارد.

وی گفت: دولت سعی کرده بدون انتقال مسائل سیاسی به مردم و بدور از غوغاسالاری و هیاهو و جنجال به حل مشکلات داخلی و خارجی کشور بپردازد و به مرور زمان نتایج و دستاوردهای این تلاش‌ها را برمبنای تاکیدات رهبری بر اطلاع رسانی، به سمع و نظر مردم برساند.

مومنیان با اشاره به اعلام رضایت مقام معظم رهبری از عملکرد دولت در هفته دولت امسال، افزود: هوشیاری و بصیرت مردم که با درایت تمامی مسایل را رصد می‌کنند، همواره پشتوانه دولت و نظام بوده و امید است بواسطه این درایت شاهد حضور هرچه پرشورتر مردم همیشه در صحنه کشور در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن باشیم.

شایان ذکراست در این مراسم فاز دوم مجتمع آبرسانی روستایی ۵ روستای بخش برزک با 283 مشترک به طول ۹ کیلومتر با اعتبار ۱۰ میلیارد ریال ، ساختمان دهیاری روستای «آزران» برزک با اعتباری بالغ بر دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال ، طرح آسفالت معابر روستای «ازوار» برزک با اعتبار ۳ میلیارد ریال، طرح آبیاری تجمیعی مزرعه ییلاقی روستای «ویدوجا» در منطقه سده برزک و آغاز عملیات اجرایی طرح آبیاری تجمیعی مزرعه ییلاقی روستای «ویدوجا» در منطقه سده برزک در سطح ۱۵۹ هکتار با لوله گذاری به طول حدود ۱۴ هزار متر با اعتباری افزون بر ۸ میلیارد ریال با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان کاشان به بهره برداری رسید .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز