خبرگزاری کار ایران

فروش بیش از ۱۵۴ هزار نسخه کتاب در سومین عیدانه کتاب

asdasd
کد خبر : ۶۰۵۵۲۴

با سپری شدن ۵روز از اجرای طرح عیدانه کتاب در استان‌های سراسر کشور و پیوستن کتابفروشی‌های تهران به این طرح بیش از ۱۵۴ هزار نسخه کتاب به فروش رسید.

به گزارش ایلنا؛ طرح عیدانه کتاب با شعار «کتاب عیدی دهیم» با مشارکت ۷۹۳ کتابفروشی از ۲۲ اسفند ماه در کتابفروشی‌های عضو طرح در ۳۰ استان کشور و از ۲۵ اسفند ماه در تهران آغاز شد و تا ۱۲ فروردین‌ماه سال ۹۷ ادامه خواهد داشت.

در این طرح، استان‌های تهران، خراسان رضوی، اصفهان و قم بیشترین مشارکت را به لحاظ تعداد کتابفروشی‌ها از آن خود کرده‌اند و استان‌های فارس، کردستان و آذربایجان شرقی در جایگاه‌های بعدی قرار گرفته‌اند.

همچنین کتابفروشی‌های ‌پردیس کتاب مشهد، شهر کتاب ساری، شهرکتاب مرکزی تهران، شهر کتاب اصفهان، کتاب فرازمند رشت، شهر کتاب رشت، شهر کتاب مشهد، کتاب رشد اهواز، انتشارات جنگل جاودانه رشت و نمایشگاه و فروشگاه کتاب محام اهواز در صدر پرفروش‌ترین کتابفروشی‌های طرح عیدانه کتاب هستند.

در این طرح،‌ پرفروش‌ترین استان‌ها بر اساس کتاب به ترتیب خراسان رضوی، اصفهان، تهران،گیلان، خوزستان، فارس، قم، آذربایجان شرقی، مازندران و همدان هستند.

علاقمندان می‌توانند با مراجعه به کتابفروشی‌های عضو طرح عیدانه کتاب، کتاب‌های عمومی و کودک و نوجوان را با ۲۰ درصد تخفیف خریداری کنند و برای اطلاع از اسامی کتابفروشی‌های عضو این طرح به سایت www.ketabnet.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز