خبرگزاری کار ایران

همزمان با سراسر کشور؛

نمایشگاه پاییزه در کردستان گشایش یافت

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۳۲۶

نمایشگاه مذکور با هدف جلوگیری از افزایش نرخ غیرمنطقی کالا، تنظیم قیمت‌ها و تأمین اقلام مورد نیاز دانش آموزان و خانواده‌ها برپا شده است.

ایلنا: همزمان با افتتاح نمایشگاه‌های پاییزه در سراسر کشور، نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در شهرستان‌های استان کردستان گشایش یافت.

به گزارش خبرنگار ایلنا از سنندج، سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان با محوریت سازمان‌های صنفی و اتحادیه‌ها و مجامع امور صنفی، در آستانه بازگشایی مدارس و در راستای تنظیم بازار استان و کمک به اقشار آسیب پذیر جامعه و همچنین در راستای کاهش قیمت‌ها اقدام به برگزاری ۱۱ نمایشگاه عرضه مستقیم کالا پاییزه نموده است.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان در گفت‌وگو با ایلنا اظهار داشت: نمایشگاه مذکور با هدف جلوگیری از افزایش نرخ غیرمنطقی کالا، تنظیم قیمت‌ها و تأمین اقلام مورد نیاز دانش آموزان و خانواده‌ها از جمله پوشاک، کیف، کفش، مانتو، البسه، دفا‌تر دانش آموزی، مواد غذایی، کالاهای اساسی و تنظیم بازار - مانند انواع برنج - روغن - شکر - قند - حبوبات(نخود و عدس) - گوشت قرمز گرم و منجمد - گوشت مرغ گرم و منجمد - تخم مرغ - شیر و فرآورده‌ای لبنی - و… برپا شده است.
پیمان اسرای تصریح کرد: در شهرستان سنندج در ۲ نقطه و در سایر مراکز شهرستان‌ها در یک نقطه این نمایشگاه‌ها برپاشده است.
وی افزود: شهروندان همه روزه از ساعت ۹ صبح تا ۱۱ شب می‌توانند لوازم مورد نیاز خود را با ۳۰ درصد پایین‌تر از قیمت بازار تهیه کنند.
اسرای در پایان سخنانش خاطرنشان کرد: نمایشگاه یادشده از ۲۰ لغایت ۳۰ شهریور ماه سال جاری آماده بازدید هم استانی‌های گرامی خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز