خبرگزاری کار ایران

با حمایت حوزه هنری کردستان؛

نخستین نمایشگاه نقاشان مکتب‌ندیده در سنندج افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۰۲۳

این نمایشگاه برای اولین بار در استان برپا شده و در آن بیش از ۴۵ اثر نقاشی در اندازه‌های مختلف با موضوعات طبیعت بی‌جان، طبیعت، فولکلور منطقه و کپی‌برداری آثار بزرگان نقاشی، در معرض نمایش گذاشته شده است.

ایلنا: با حمایت حوزه هنری کردستان، نخستین نمایشگاه آثار نقاشی هنرمندان مکتب ندیده و پیشکسوت سنندجی و سقزی امروز دوشنبه با حضور هنرمندان مطرح و مدیران استانی در محل گالری سوره پردیس سینمایی بهمن سنندج افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در سنندج، رئیس حوزه هنری استان کردستان در افتتاحیه این نمایشگاه گفت: بسیار خرسندیم که امروز برای اولین بار در استان نمایشگاهی گروهی از آثار هنرمندانی که صرفاً به منظور معرفی زیبایی‌ها با عشق و علاقه و با فروتنی به کار هنری پرداخته‌اند به همت خانم اکرم کریمی و استاد فردین صادق ایوبی شناسایی و آثار این بزرگواران را به نمایش بگذاریم.
امین مرادی افزود: این نمایشگاه برای اولین بار در استان برپا شده و در آن بیش از ۴۵ اثر نقاشی در اندازه‌های مختلف با موضوعات طبیعت بی‌جان، طبیعت، فولکلور منطقه و کپی‌برداری آثار بزرگان نقاشی حاصل تلاش‌های ۱۳ هنرمند پیشکسوت سنندجی و سقزی در معرض نمایش گذاشته شده است.
وی با اشاره به ضرورت تقدیر از این هنرمندان، تصریح کرد: قبل از افتتاح نمایشگاه از صاحبان آثار آقایان هوشمند کلامی، حسین آبساوالان، زنده یاد غلامرضا کواکب، سرهنگ نجفی، طیب صدری، محمد ملکی، محمد ناهید، مرحوم فیض‌الله خان ناهید، کمال تاتایی، صالح شمسی، لقمان کریمی، حامد وثوقی و همچنین آمنه فیضی با اهدای لوح‌های سپاس قدردانی شد.
این نمایشگاه تا ۲۷ مهرماه جاری در دو نوبت صبح و عصر از ساعت ۱۰ تا ۱۲ و ۱۶ تا ۲۰ آماده بازدید علاقه‌مندان است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز