خبرگزاری کار ایران

دبیر خانه کارگر استان کردستان:

۱۵ هزار کارگر ساختمانی در کردستان بیمه ندارند / اختصاص ۳۵۰۰ سهمیه

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۳۸۳

ثبت نام کارگران ساختمانی متقاضی بیمه از ۱۶ آبان ماه آغاز می‌شود. / ۹۵۰ سهمیه مربوط به کارگران ساختمانی شهرستان سنندج است و مابقی سهمیه‌ها به سایر شهرستانهای استان اختصاص یافته است.

ایلنا: دبیر خانه کارگر استان کردستان با اعلام ثبت نام کارگران ساختمانی متقاضی بیمه از ۱۶ آبان ماه، از اختصاص سه هزار و پانصد سهمیه برای بیمه این کارگران خبر داد.

«عباسعلی صفری» در این باره به ایلنا گفت: با توجه به اینکه در استان بیش از ۱۵ هزار کارگر ساختمانی دارای کارت مهارت زندگی می‌کنند و تمامی آنان متقاضی دریافت بیمه تامین اجتماعی هستند، اختصاص ۳ هزار و ۵۰۰ سهمیه نمی‌تواند جوابگوی نیازهای استان باشد.

صفری درباره جزئیات این سهمیه بندی در استان افزود: ۹۵۰ سهمیه مربوط به کارگران ساختمانی شهرستان سنندج است و مابقی سهمیه‌ها به سایر شهرستانهای استان اختصاص یافته است.

به گفته دبیر خانه کارگر کردستان، از دی ماه سال ۸۸ تا هم اکنون ۲۵ هزار و ۴۰۰ کارگر ساختمانی در استان کردستان از خدمات بیمه تامین اجتماعی بهره‌مند شده‌اند.

صفری با بیان اینکه هر ساله به تعداد کارگران ساختمانی استان کردستان افزوده می‌شود، اظهار داشت: با توجه به جمعیت قابل توجه کارگران ساختمانی در کردستان، ضروری است مسئولان تأمین اجتماعی به وظیفه قانونی خود در خصوص پوشش بیمه‌ای این کارگران عمل کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز