خبرگزاری کار ایران

رئیس حوزه هنری کردستان:

خدمت به هنر وظیفه ذاتی متولیان فرهنگی است

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۳۷۷

قطعاً هنری ستودنی، ارجمند و قابل دفاع است که از عنصر تعهد، سازندگی و تربیت برخوردار باشد.

ایلنا: رئیس حوزه هنری کردستان گفت: خدمت به هنر و هنرمندان متعهد وظیفه ذاتی متولیان فرهنگی است که باید به درستی انجام پذیرد.
به گزارش خبرنگار ایلنا در سنندج، امین مرادی در جمع هنرمندان پیشکسوت نقاش حاضر در نخستین نمایشگاه مکتب ندیده در سنندج با تقدیر و تشکر از استاد صادق ایوبی و خانم اکرم کریمی در جمع آوری آثار هنرمندان پیشکسوت در سنندج و سقز گفت: با توجه به جایگاه والای این پیشکسوتان که گنجینه هنر استان هستند ما دنبال فرصت مناسبی بودیم تا بتوانیم در اولین حرکت، در خور شأن و جایگاه این عزیزان نمایشگاهی خوب و ارزشمند را برگزار نماییم.
وی افزود: خوشبختانه با لطف و مدد خداوند منان و استقبال خوب پیشکسوتان سنندج و سقز شاهد برپایی بسیار خوب اولین نمایشگاه نقاشی هنرمندان پیشکسوت این عرصه و استقبال بسیار عالی علاقه‌مندان از نمایشگاه و بازخوردهای مثبت آن در بین مسئولین، خبرگزاری‌ها و مردم بودیم.
مرادی در ادامه با اشاره به اینکه هنر یک مقوله دینی است و منشأ الهی دارد گفت: قطعاً هنری ستودنی، ارجمند و قابل دفاع است که از عنصر تعهد، سازندگی و تربیت برخوردار باشد.
رئیس حوزه هنری کردستان ادامه داد: خوشبختانه با توجه به اینکه تمامی بزرگواران شرکت کننده در نمایشگاه بخش عظیمی از دوران زندگی خود را صرف سازندگی و تربیت کرده‌اند، در خلق آثار خود نیز بدون هرگونه ادعایی با بهره گیری درست از هنر به زیبایی‌های زندگی توجه نموده‌اند و آثاری زیبا و قابل توجه را خلق نموده‌اند.
وی افزود: امیدواریم با یاری خداوند و همراهی دوستان شاهد ادامه این فعالیت‌ها به صورت گسترده‌تر در سطح استان باشیم و در این زمینه حوزه هنری تمام توان خود را به کار خواهد گرفت.
رئیس حوزه هنری استان کردستان در پایان سخنانش با تشکر از همکاران خود در حوزه هنری کردستان گفت: خدا را شاکریم که با وجود همکارانی دلسوز و تلاشگر در حوزه هنری استان توانسته‌ایم بخشی کوچک از پتانسیل‌های هنری کردستان را در بخش‌های مختلف هنری در کشور مطرح نماییم و قطعاً با توجه به بودجه ناچیز حوزه هنری این می‌سر نمی‌شد اگر لطف خداوند و همراهی هنرمندان استان را نداشتیم.
در پایان این نشست اساتید «هوشمند کلامی»، «حسین آبساوالان»، «سرهنگ نجفی»، «محمد ناهید»، «اسعد بهرامی» به نمایندگی از هنرمندان پیشکسوت نقاشی حاضر در نخستین نمایشگاه مکتب ندیده، لوح سپاسی را به «امین مرادی» رئیس حوزه هنری استان کردستان به واسطه حمایت از هنرمندان استان اهداء نمودند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز