خبرگزاری کار ایران

معاون عمرانی استانداری کردستان:

روند اجرای پروژه های عمرانی سنندج رضایت‌بخش است

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۵۱۱

طرح‌های در حال اجرای شهر سنندج می‌تواند تأثیر بسزایی در حل بخشی از معضل ترافیک شهرستان داشته باشد.

ایلنا: معاون عمرانی استانداری کردستان گفت: روند اجرای پروژه‌های عمرانی شهرداری سنندج رضایت بخش است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در سنندج، امیر قادری ظهر امروز شنبه در جریان بازدید از پروژه‌های عمرانی شهرداری سنندج اظهار داشت: طرح‌های در حال اجرای شهر سنندج می‌تواند تأثیر بسزایی در حل بخشی از معضل ترافیک شهرستان داشته باشد که شتاب در اتمام و بهره برداری از این پروژه‌ها بسیار ضروری است.
تمامی پروزه‌های عمرانی شهرداری سنندج در حال حاضر فعال بود وبا تمام توان در جهت اتمام این طرح‌ها گام بر می‌داریم.
وی از طرحهای بلوار ۳۶ متری نظام مهندسی، فاز ۲ اتصال بلوار کردستان به جاده ساحلی، تونل انقلاب و بلوار ۲۴ متری کانی کوزله بازدید کرد و افزود: با بهره برداری از این طرح‌ها گام اساسی در جهت معضل ترافیک در سطح شهر سنندج برداشته شود.
سرپرست شهرداری سنندجی نیز در این بازدید در خصوص پروژه ۳۶ متری نظام مهندسی گفت: هم اکنون این طرح ۸۰% پیشرفت فیزیکی داشته و ظرف ۱۰ روز آینده لاین برگشت این طرح به بهره برداری خواهد رسید.
کامیاب شادمان تصریح کرد: بلوار ۳۶ متری نظام مهندسی نیز شامل دو باند رفت و برگشت سواره هر کدام به عرض ۱۰ م‌تر، رفیوژ وسط به عرض ۶ متر و دارای پیاده رو به عرض ۵ متر در طرفین وکل مسیر هم ۱۸۰۰ متر است.
وی افزود: تاکنون برای اجرای این طرح حدود ۱۴ میلیارد ریال هزینه شده که یک میلیارد ریال آن از محل منابع استانی و مابقی هم از محل منابع داخلی هزینه شده است.
شادمان در خصوص پروژه اتصال بلوار کردستان به جاده ساحلی گفت: در حال حاضر این طرح بیش از ۶۰% پیشرفت فیزیکی داشته وتا کنون قریب به ۱۶ میلیارد ریال برای احداثاین طرح هزینه شده است.
وی ادامه داد: با اتصال بلوار کردستان به جاده ساحلی امکان دسترسی سریع خصوصاً گروه‌های امدادی به بیمارستان توحید، روان سازی ترافیک و کاهش بار ترافیکی خیابان پاسداران و خیابان جانبازان و همچنین دسترسی آسان به شهرک بهاران وگریزه به آسانی صورت خواهد گرفت.
سرپرست شهرداری سنندج در خصوص مشخصات این طرح یادآور شد: این پروژه در دو باند رفت و برگشت که عرض هر کدام ۱۰ متر و دارای ۲ متر رفیوژ وسط و دارای ۳ متر پیاده رو و کل مسیر نیز ۱۴۰۰ متر است.
کامیاب شادمان خاطر نشان کرد: در صورت پوشش کانال فاضلاب و تأمین اعتبار در آینده نزدیک این پروژه نیز به بهره برداری خواهد رسید.
مهندس کامیاب شادمان همچنین در جریان بازدید از تونل انقلاب سنندج بیان داشت: در حال حاضر این پروژه بیش از ۶۰% پیشرفت فیزیکی داشته و عملیات حفاری تونل، بتن ریزی کف ولاینیگ دیوار به ارتفاع ۲/۵م‌تر به اتمام رسیده وهم اکنون عملیات آرماتور گذاری تاج در حال اجراست.
وی معارض ملکی و تاسیساتی و همچنین تأمین اعتبار را از مهم‌ترین مشکلات اجرای این طرح دانست و گفت: بهره برداری از این تونل، مهم‌ترین راهکار اساسی برای کاهش ترافیک خیابان انقلاب و میدان نبوت است.
شادمان در خصوص مشخصات بلوار ۲۴ متری کانی کوزله نیز گفت: این بلوار با پیشرفت فیزیکی ۶۰درصدی دارای طول ۱۱۰۰ متری و عرض ۲۴ متری است.
وی افزود: با بهره برداری از این بلوار دسترسی ساکنان محله کانی کوزله به بلوار معلم به آسانی صورت گرفته که برای احداثاین بلوار ۱۱ میلیارد ریال هزینه در نظر گرفته شده است.
مهندس کامیاب شادمان در پایان این بازدید ابراز امیدواری کرد با اتخاذ تدابیر لازم زمینه رشد و پیشرفت شهر سنندج و برخورداری شهروندان از رفاه و آسایش متناسب با شأن آن‌ها فراهم شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز