خبرگزاری کار ایران

عضو اتحادیه صادر کنندگان کردستان:

توسعه مرز بین‌المللی باشماق مریوان در گرو مدیریت کارآمد است

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۸۷۴

در هیچ نقطه ای از مرزهای کشور مساله دیپ زنی مطرح نیست، اما متأسفانه در کردستان بر اساس یک مسئله غیر کارشناسی به مشکلی خیلی حاد برای صادرکنندگان تبدیل شده است.

ایلنا: عضو اتحادیه صادر کنندگان استان کردستان خواستار واگذاری مدیریت مرز باشماق مریوان به فردی کاردان و با شهامت شد و گفت: توسعه مرز باشماق مریوان، بستگی به مدیریت کارآمد و اتخاذ سیاست‌های اعمال شده آن مدیر دارد.
به گزارش خبرنگار ایلنا در سنندج، محمودی امروز یکشنبه در مراسم تجلیل از صادرکنندگان نمونه استان در سنندج اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین مشکلات صادرکنندگان کردستانی عدم مدیریت کارآمد در مرز بین‌المللی باشماق مریوان است.
وی با بیان اینکه مرزباشماق مریوان محل کارآموزی مدیران کم تجربه نیست، افزود: اتحادیه صادرکنندگان استان خواستار مدیری موفق و ریسک پذیر برای این مرز هست.
محمودی در ادامه سخنانش با بیان اینکه مشکل دیب زنی ماشین‌ها در این مرز به یک مشکل حاد تبدیل شده است، تصریح کرد: در هیچ نقطه‌ای از مرزهای کشور مسئله دیپ زنی مطرح نیست، اما متأسفانه در کردستان بر اساس یک مسئله غیر کار‌شناسی به مشکلی خیلی حاد برای صادرکنندگان تبدیل شده است.
عضو اتحادیه صادرکنندگان استان در پایان سخنانش به عدم زیرساخت‌های مناسب در جاده منتهی مریوان به مرز باشماق اشاره کرد و یادآور شد: متأسفانه به دلیل نبود جاده‌ای استاندارد و تردد تانکرهای عراقی در این مسیر، همواره شاهد مشکلات متعددی از جمله ترافیک سنگین و افزایش تصادفات در این جاده بوده‌ایم.
وی با بیان اینکه بازسازی اینجاده ارتباطی نیاز به همت مسئولان دارد خاطرنشان کرد: امیدواریم با حل مشکلات در آینده شاهد کم شدن ترافیک‌ها در این مرز باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز