خبرگزاری کار ایران

استاندار کردستان تاکید کرد:

مسئله دیپ زنی باید هرچه سریع‌تر حل شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۸۸۰

استاندار کردستان خواستار تلاش تمام مسئولین برای افزایش و رونق صادرات هرچه بیشتر از بازارچه‌ها و گمرکات استان شد.

ایلنا: استاندار کردستان بر حل سریع‌تر مسئله دیپ زنی ماشین‌ها در مرزهای استان تاکید کرد و گفت: چنانچه این مسئله حل نشود با مسئولیت خود، امر دیپ زنی را متوقف خواهم کرد.
به گزارش خبرنگار ایلنا در سنندج، علیرضا شهبازی امروز یکشنبه در مراسم تجلیل از صادرکنندگان نمونه استان در سنندج، اظهار داشت: خوشبختانه طی چند سال اخیر اقدامات خوبی در مرز باشماق مریوان و سیرانبند بانه صورت گرفته است.
وی تعطیلی بازارچه مرزی سیف سقز را عدم هماهنگی دانست و افزود: اگر مدیران به طور قاطعانه وارد این بحثشوند، این بازارچه بازگشایی خواهد شد، هر چند در جلساتی که حضور داشتم در زمینه بازگشایی این از این مرز دفاع کرده‌ام، چرا که اعتقادی به تعطیلی آن نداریم.
شهبازی در ادامه سخنانش بر اتمام پل ارتباطی دو کشور ایران و عراق در مرز رسمی باشماق مریوان تاکید کرد و خطاب به مدیر کل حمل و نقل و پایانه‌های کردستان گفت: در هر شرایطی باید ساخت این پل تا آخر هفته به اتمام برسد و در صورت عدم انجام آن، کار به فرد دیگری سپرده خواهد شد.
استاندار کردستان خواستار رفع مشکل دیپ زنی در استان شد و تصریح کرد: اگر صادر کننده‌ای اشتباهی را انجام داد نباید با همه برخورد شود بلکه باید با آموزش آن‌ها رویه اصلاح را در دستور کار قرار داد.
شهبازی، مردم کردستان را مردمی قدر‌شناس، نجیب و فرهنگی دانست و خاطرنشان کرد: این مهم می‌طلبد ما مسئولین با تمام توان به خدمتگزاری به آنان بپردازیم.
وی یادآور شد: خدمتگزاری به این مردم را افتخاری می‌دانم که خدا نصیب من کرده است اما به دلیل مشکلات متعددی که در این استان وجود دارد، احساس شرمندگی می‌کنم.
استاندار کردستان در پایان سخنانش خواستار تلاش تمام مسئولین برای افزایش و رونق صادرات هرچه بیشتر از بازارچه‌ها و گمرکات استان شد و گفت: این کار نه تنها به نفع کردستان بلکه به سود تمام کشور نیز خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز