خبرگزاری کار ایران

تا نیمه آذرماه جاری؛

۲۲دستگاه خودرو در طرح زمستانی سنندج ارائه خدمت خواهند کرد

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۵۷۲

امسال علاوه بر انبارهای ذخیره نمک در سطح شهر سه انبار دیگر در نواحی منفصل برای ذخیره نمک احداثمی‌شود. / بیش از هزار تن نمک در انبارهای ذخیره وجود دارد.

ایلنا: سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری سنندج گفت: تا نیمه آذرماه جاری و در راستای اجرای طرح زمستانی، ۲۲ دستگاه خودرو برای این طرح ارائه خدمت خواهند کرد.

جلال اصغری امروز در گفتگو با خبرنگار ایلنا در سنندج اظهار داشت: شهرداری سنندج برای مقابله با یخبندان و سرما در فصل زمستان تدابیر مناسبی اندیشیده است.
وی با اشاره به وجود ماشین‌آلات موجود در شهرداری برای ارائه خدمات مطلوب به ویژه برای نواحی منفصل شهری، افزود: سه دستگاه گریدر و دو دستگاه لودر اجاره می‌شود و در اختیار ستاد برف‌روبی شهرداری قرار خواهد گرفت.
اصغری تصریح کرد: امسال ۶ دستگاه لودر، ۵ دستگاه گریدر، ۷ دستگاه برف‌روب و ۴ دستگاه نمک‌پاش تا نیمه آذر ماه امسال در محله‌ای تعیین شده مستقر خواهند شد.
معاونت خدمات شهری شهرداری سنندج با اشاره به لزوم تهیه تمامی امکانات مورد نیاز برای ستاد برف‌روبی یادآور شد: تمام امکانات لازم در خصوص تجهیز ماشین‌آلات شامل زنجیر چرخ، نصب بخاری، باطری، ضد یخ و لباس گرم و دستکش نیز در اختیار اعضا قرار خواهد گرفت.
این مسئول با تأکید بر اینکه باید تاکسی و اتوبوس‌ها به زنجیر چرخ مجهز شوند، گفت: این کار برای جلوگیری از مشکل در زمان بارش برف و ارائه خدمات به شهروندان ضروری است.
وی اضافه کرد: برای تمامی سرعت‌گیرهای سطح شهر علائم استوانه‌ای و یا تابلوهای هشداردهنده نصب خواهد شد تا در زمان برف‌روبی کمترین آسیب به این سرعت‌گیر‌ها وارد شود.
اصغری با اشاره به عملیات نمک‌پاشی در سطح شهر گفت: امسال علاوه بر انبارهای ذخیره نمک در سطح شهر سه انبار دیگر در نواحی منفصل برای ذخیره نمک احداثمی‌شود تا در مواقع نیاز به راحتی بتوان در این نواحی هم نسبت به رفع یخبندان اقدام لازم را انجام داد.
معاونت خدمات شهری شهرداری سنندج با بیان اینکه هم‌اکنون بیش از هزار تن نمک در انبارهای ذخیره وجود دارد گفت: توجه به اعلام نیاز، امسال هم یک هزار تن نمک خریداری می‌شود.
وی در پایان سخنانش ابراز امیدواری کرد با اتخاذ تدابیر لازم زمینه آسایش و رفاه شهروندان فراهم و زمستانی بدون حادثه در جاده‌های شهر سپری شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز