خبرگزاری کار ایران

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی کردستان خبر داد:

تحقق ۱۵۰ درصدی اشتغال تعهد شده کردستان در سال جاری

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۳۲۷

۲ هزار و ۵۰۰ پرونده اشتغال در بانک‌ها در انتظار دریافت تسهیلات هستند. / کمیته امداد کردستان در زمینه اشتغال‌زایی، جزو نهادها و دستگاه‌های پیشتاز بوده و توانسته طی چند سال اخیر رتبه نخست استان را در این زمینه کسب کند.

ایلنا: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی کردستان، از تحقق ۱۵۰درصدی اشتغال تعهد شده این اداره کل در استان خبر داد.
به گزارش خبرگزاری ایلنا در سنندج، قنبر موسی‌نژاد یکشنبه شب در جمع معاونین و کارکنان کمیته امداد استان در سنندج سهم کمیته امداد امام خمینی(ره) در زمینه اشتغال زایی در سال‌ جاری را ۲ هزار ۴۰۰ شغل عنوان کرد و افزود: از ابتدای سال‌ جاری تا‌کنون ۳ هزار و ۳۵۰ فرصت شغلی در استان ایجاد شده است.
وی تصریح کرد: این تعداد فرصت شغلی با صرف اعتباری بالغ بر ۲۶ میلیارد تومان از محل اعتبارات کمیته امداد و باقیمانده تسهیلات مربوط به سال گذشته امداد نزد بانک‌های عامل ایجاد شده است.
موسی‌نژاد ادامه داد: کل سهمیه کمیته امداد در بحثاشتغال زایی در سال‌ جاری ۳۸ میلیارد تومان است که تاکنون اجرایی نشده است.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی کردستان گفت: در حال حاضر ۲ هزار و ۵۰۰ پرونده اشتغال در بانک‌ها در انتظار دریافت تسهیلات هستند و ۳ هزار و ۵۰۰ پرونده نیز آماده تحویل به بانک‌هاست.
وی در زمینه همکاری بانک‌ها در بحثپرداخت تسهیلات به مددجویان ادامه داد: بانک توسعه تعاون نخستین بانکی است که در سال جاری در بحثپرداخت تسهیلات اشتغال به مددجویان وارد فاز اجرا شده است.
موسی‌نژاد بیان داشت: بانک‌های ملت و کشاورزی نیز قول مساعد داده‌اند در هفته جاری وارد فاز اجرا توزیع تسهیلات بین مددجویان شوند.
به گفته وی، سایر بانک‌ها عامل نیز متأسفانه تاکنون در زمینه پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی مددجویان کمیته امداد در سطح استان اقدامی انجام نداده‌اند.
موسی‌نژاد افزود: بانک‌های خصوصی نیز که بر اساس قانون مکلف به پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی به مددجویان هستند تا کنون هیچ تسهیلاتی پرداخت ننموده‌اند.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی کردستان از اشتغال به عنوان یکی از مهم‌ترین مؤلفه‌های توانمندسازی مددجویان زیرپوشش این نهاد نام برد و بیان داشت: تلاش در راستای ایجاد اشتغال‌های پایدار به منظور توانمندسازی و خروج مددجویان زیرپوشش از مهم‌ترین اولویت‌های این نهاد است.
وی در پایان سخنانش خاطرنشان کرد: خوشبختانه کمیته امداد کردستان در زمینه اشتغال‌زایی جزو نهاد‌ها و دستگاه‌های پیشتاز بوده و توانسته طی چند سال اخیر رتبه نخست استان را در این زمینه کسب کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز