خبرگزاری کار ایران

معاون عملیات فوریت‌های پلیس انتظامی کردستان:

سامانه پیامکی مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ در کردستان راه‌اندازی شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۴۲۸

رشد ۲۳ درصدی تماس‌های تلفنی با ۱۱۰ طی آبان ماهه گذشته در استان. / افزایش تماس‌های مردمی با پلیس نشان از افزایش اعتماد مردم و انجام درست وظایف نیروی انتظامی در استان است.

ایلنا: معاون عملیات فوریت‌های پلیس انتظامی کردستان از راه اندازی سامانه پیامکی مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ این استان خبر داد.
به گزارش خبرنگار ایلنا در سنندج، عباس مسعودی امروز چهارشنبه در جمع خبرنگاران استان در سنندج اظهار داشت: این سامانه با هدف تسریع در ارائه خدمات به شهروندان به ویژه افرادی که به دلائلی قادر به تماس تلفنی با مرکز ۱۱۰ نیستند، راه اندازی شده است.
وی در ادامه سخنانش از رشد ۲۳ درصدی تماس‌های تلفنی با ۱۱۰ طی آبان ماهه گذشته در استان نسبت به مدت زمان مشابه آن در سال گذشته خبر داد و گفت: افزایش تماس‌های مردمی با پلیس نشان از افزایش اعتماد مردم و انجام درست وظایف نیروی انتظامی در استان است.
معاون عملیات فوریت‌های پلیس انتظامی کردستان با بیان اینکه گشت‌های ۱۱۰ از گشت‌های پیشگیری جدا شده است، تصریح کرد: مراکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ ضمن کاهش مراجعه حضوری مردم به مراکز انتظامی بستری را برای ارائه مشاوره و راهنمایی نیز فراهم کرده است.
مسعودی حضور مأموران ۱۱۰ در صحنه جرم را ۱۲ دقیقه ذکر کرد و یادآور شد: بر اساس ارزیابی‌های صورت گرفته میانگین زمان حضور مأموران ۱۱۰ استان به خارج از شهر ۳۰ دقیقه اعلام شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز