خبرگزاری کار ایران

شهردار سنندج:

فعالیت‌های شهرداری در حوزه فرهنگی نمود پیدا می‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۵۱۳

امیدواریم با حمایت اعضاء شورای شهر و تمامی مدیران وکارکنان شهرداری از مجموعه فرهنگی بتوانیم مرکزی در خور و شان شهر سنندج بعنوان مرکز استان فرهنگی کردستان داشته باشیم.

ایلنا: شهردار سنندج با بیان اینکه تمام فعالیت‌ها وعملکرد شهرداری در حوزه فرهنگی نمود پیدا می‌کند، گفت: باید با تمام توان در جهت توسعه فرهنگی و اجرایی نمودن برنامه‌های دراز مدت تلاش نماییم.
به گزارش خبرنار ایلنا در سنندج، کامیاب شادمان امروز دوشنبه در مراسم معرفی مدیر فرهنگی و اجتماعی شهردار سنندج اظهار داشت: اقدامات و پیگیر یهای لازم برای تبدیل مدیریت فرهنگی و اجتماعی به معاونت صورت گرفته وبا شکل گرفتن معاونت فرهنگی و اجتماعی می‌توان اقدامات اساسی در خصوص اجرای برنامه‌های فرهنگی در سطح شهر صورت داد.
وی همچنین از تشکیل سازمان فرهنگی، هنری و ورزشی شهرداری خبر داد و افزود: تشکیل این سازمان در جهت پیشبرد برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی بسیار ضروری‌ست.
شادمان تصریح کرد: امیدواریم با حمایت اعضاء شورای شهر و تمامی مدیران و کارکنان شهرداری از مجموعه فرهنگی بتوانیم مرکزی در خور وشان شهر سنندج به عنوان مرکز استان فرهنگی کردستان داشته باشیم.
شهردار سنندج در پایان این مراسم از زحمات قادرمرزی به دلیل پی گیری‌های لازم در خصوص ساختمان مدیریت فرهنگی و اجتماعی شهرداری، اجرای برنامه‌های فرهنگی و همچنین مدیریت و ارائه خدمات مطلوب به مسافران نوروزی و تابستانی تشکر وعبداالسلام سپهر مدیر عامل سازمان زیبا سازی شهرداری را با حفظ سمت به عنوان مدیر فرهنگی و اجتماعی شهرداری سنندج منصوب شد.
عبدالسلام سپهر دارای مدرک کار‌شناسی طراحی صنعتی و از سوابق اجرایی وی می‌توان به شهردار شهر زرینه، قائم مقام سازمان همیاری، مدیر شهرداری منطقه یک و مدیر عامل سازمان زیبا سازی اشاره کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز