خبرگزاری کار ایران

سرپرست شهرداری سنندج:

عملیات ایمن سازی پل ورمقانی سنندج آغاز شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۱۲۹

با بهره برداری کامل از رمپ های ورودی و خروجی تقاطع ورمقانی و پایان عملیات ایمن سازی، علاوه بر افزایش ایمنی و کاهش تصادفات، ارتباط کمربندی دکتر حسینی به شهرک ورمقانی و محله های فرجه و عباس آباد تسهیل می شود.

ایلنا: سرپرست شهرداری سنندج از آغاز عملیات ایمن سازی پل تقاطع ورمقانی در سنندج خبر داد.
کامیاب شادمان در گفت‌ و‌ گو با خبرنگار ایلنا در سنندج اظهار داشت: در جریان عملیات ایمن سازی پل تقاطع ورمقانی، احداثرمپ ورودی این پل به صورت کامل به پایان رسیده است و بخشی از رمپ خروجی آن نیز در جریان است.

وی هزینه احداثاین رمپ‌ها را ۲۵۰ میلیون تومان بیان کرد و افزود: اعتبار مورد نیاز احداثاین رمپ‌ها، از منابع داخلی شهرداری تامین شده است.

شادمان تصریح کرد: برای احداثاین رمپ‌ها بیش از چهار هزار و ۴۰۰ متر مربع زیر اساس و آسفالت، هزار و ۲۰۰ متر جدول گذاری، ۵۰ متر نرده گذاری و نصب ۳۵۰ متر گاردریل صورت گرفته است.

وی ادامه داد: با بهره برداری کامل از رمپ‌های ورودی و خروجی تقاطع ورمقانی و پایان عملیات ایمن سازی، علاوه بر افزایش ایمنی و کاهش تصادفات، ارتباط کمربندی دکتر حسینی به شهرک ورمقانی و محله‌های فرجه و عباس آباد تسهیل می‌شود.

سرپرست شهرداری سنندج همچنین از آغاز عملیات عمرانی فاز دو بلوار ۲۴ متری کانی کوزله خبر داد و یادآور شد: فاز نخست این بلوار با هزینه‌ای نزدیک به ۶۰۰ میلیون تومان به بهره برداری رسید.

شادمان بیان داشت: عملیات خاک برداری فاز دو این بلوار به پایان رسیده و هم اکنون کار عملیات جدول گذاری این بلوار آغاز شده است.

وی در پایان سخنانش هزینه احداثفاز دو بلوار ۲۴ متری کانی کوزله را ۶۰۰ میلیون تومان عنوان و خاطرنشان کرد: برای این بلوار یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز