خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری سنندج خبر داد:

رنگ آمیزی سطح شهر سنندج با کاشت گل‌های پاییزی

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۴۵۶

در گلکاری پاییزه بیشتر از گل‌های بنفشه، کلم زینتی و داودی که در سرما مقاومت زیادتری دارند استفاده شده و این گل‌ها با وجود بارش برف و باران زیبایی خود را از دست نمی‌دهند.

ایلنا: مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری سنندج گفت: به منظور زیباسازی محیط شهری در فصل پاییز، میادین و پارک‌های سطح شهر سنندج با کاشت انواع گل‌های پاییزی رنگ آمیزی شد.

آرش اسماعیل نسب در گفت‌ و‌ گو با خبرنگار ایلنا در سنندج اظهار داشت: در گلکاری پاییزه بیشتر از گل‌های بنفشه، کلم زینتی و داودی که در سرما مقاومت زیادتری دارند استفاده شده و این گل‌ها با وجود بارش برف و باران زیبایی خود را از دست نمی‌دهند.
وی در ادامه سخنانش از کاشت ۲۵ هزار جعبه گل در این فصل و با اجرای طرح گلکاری پاییزه خبر داد و گفت: هزینه اجرای گلکاری پاییزه حدود ۱۰۰ میلیون تومان بوده است.
اسماعیل نسب هدف از اجرای این کار را ایجاد محیط شهری مناسب و زیبا و همچنین ایجاد نشاط و سر زندگی در بین شهروندان عنوان کرد و افزود: با توجه به اینکه گل‌های تابستانه به علت سرد شدن هوا زیبایی خود را از دست داده بودند کار گلکاری پاییزه توسط شهرداری مناطق سه گانه صورت گرفت.
مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری سنندج در پایان خاطرنشان کرد: با تمام توان در جهت ایجاد محیط زیبای شهری تلاش خواهیم کرد و امید می‌رود شهروندان هم با تعامل و همکاری با شهرداری در ایجاد محیط سالم و زیبا ما را یاری دهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز