خبرگزاری کار ایران

استاندار کردستان:

ارتقاء وضعیت معیشتی کارگران مورد توجه قرار می گیرد

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۵۶۱

در صورت تکمیل پروژه‌های عمرانی استان از جمله استراحتگاه کارگران زریوار مریوان، شاهد افتتاح و بهره‌برداری این مجموعه در دهه مبارک فجر امسال خواهیم بود.

ایلنا: استاندار کردستان با بیان اینکه ارتقای وضعیت معیشتی کارگران مورد توجه قرار می‌گیرد، گفت: برای اشتغال و همچنین ارتقای وضعیت معیشتی کارگران کردستان برنامه‌های اساسی طراحی و به مرحله اجرا درخواهد آمد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا در سنندج، عبدالمحمد زاهدی امروز پنجشنبه در دیدار مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان با وی، ضمن اظهار خرسندی از نگاه ویژه دولت دکتر روحانی به استان کردستان، افزود: بی‌شک با همکاری و همیاری همه دستگاه‌ها، توسعه در کردستان رشد چشمگیری خواهد یافت.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان نیز در ادامه این دیدار، برای اجرایی‌نمودن برنامه‌های دولت تدبیر و امید در راستای خدمت‌رسانی به مردم اعلام آمادگی کرد و یادآور شد: خدمت‌رسانی به جامعه هدف اولویت این دستگاه است و این عمل به نشانه تجدید بیعت با آرمان‌های نظام اسلامی است.

مصطفی باغبانیان بر اجرایی‌نمودن برنامه‌های دولت تدبیر و امید در راستای خدمت‌رسانی به مردم اعلام آمادگی کرد و گفت: برای عملیاتی کردن برنامه‌های دولت تدبیر و امید در حوزه ماموریت‌ها و رسالت‌های وزرات تعاون، کار و رفاه اجتماعی در کردستان، بی‌شک نیازمند مساعدت و پشتیبانی استاندار جدید هستیم.

وی در پایان سخنانش خاطرنشان کرد: در صورت تکمیل پروژه‌های عمرانی این دستگاه دولتی در استان، از جمله استراحتگاه کارگران زریوار مریوان، شاهد افتتاح و بهره‌برداری این مجموعه در دهه مبارک فجر امسال خواهیم بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز