خبرگزاری کار ایران

به مدت دو روز؛

کارگاه انیمیشن و کاراکترهای انیمیشنی در سنندج برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۵۶۵

این کارگاه با هدف بالابردن سطح توان هنرمندان رشته انیمیشن و آموزش شیوه‌های ساخت انیمیشن و کاراکترهای انیمیشنی برگزار می شود.

ایلنا: رئیس حوزه هنری کردستان از برگزاری کارگاه دو روزه انیمیشن و کاراکترهای انیمیشنی طی روزهای ۲۵ و۲۶ آذرماه جاری با حضور هنرمند توانمند سنندجی رضا احمدیاری در محل پردیس سینمایی بهمن سنندج خبر داد.

امین مرادی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا در سنندج اظهار داشت: این کارگاه با هدف بالابردن سطح توان هنرمندان رشته انیمیشن و آموزش شیوه‌های ساخت انیمیشن و کاراکترهای انیمیشنی برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: در این کارگاه عملی طی دو روز شیوه‌های ساخت انیمیشن و کاراکترهای انیمیشنی همزمان با برگزاری نمایشگاه از ساعت ۱۵ الی ۱۷ در محل پردیس سینمایی بهمن سنندج برگزار می‌شود.

مرادی خاطرنشان کرد: این کارگاه به صورت رایگان برگزار می‌شود و ورود برای علاقه‌مندان این هنر آزاد است.

رئیس حوزه هنری کردستان در پایان سخنانش یادآور شد: نمایشگاه کاراکترهای انیمیشنی از ۲۴ تا ۳۰ آذرماه در محل گالری سوره پردیس سینمایی بهمن سنندج در معرض نمایش قرار گذاشته می‌شود.

رضا احمدیاری فارغ‌التحصیل رشته طراحی فرش در مقطع کار‌شناسی از دانشکده هنر دانشگاه صنعتی سهند تبریز و فارغ‌التحصیل رشته انیمیشن در مقطع کار‌شناسی ارشد از دانشکده هنر و معماری دانشگاه تربیت مدرس تهران است.

وی تاکنون جوایز متعددی را در جشنواره‌های مختلف استانی و کشوری یا آثار تولیدی کسب نموده است و در سال ۱۳۸۷ به عنوان جوان بر‌تر استان کردستان در جشنواره سراسری حضرت علی‌اکبر(ع) انتخاب شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز