خبرگزاری کار ایران

استاندار کردستان:

توسعه استان کردستان مستلزم مدیران کارآمد است

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۷۲۵

برای تحقق اهداف توسعه پایدار در کردستان، باید در تیم اجرایی استان مدیرانی با ایده های باز و توسعه گرا داشته باشیم.

ایلنا: استاندار کردستان گفت: استفاده از مدیران کارآمد و توانمند بسیار حائز اهمیت است و قطعا باید از وجود افرادی برای تصدی پست‌های مدیریتی استفاده کرد که دارای نگاه توسعه گرا باشند.

به گزارش خبرگزاری ایلنا در سنندج؛ عبدالمحمد زاهدی جمعه شب در دیدار با اعضای ستاد دکتر روحانی در استان کردستان اظهار داشت: رای اقشار مختلف به دولت تدبیر و امید در انتخابات ۲۴ خرداد ۹۲ موجب شد تا دکتر روحانی با اختلافی چشم گیری از سایر رقبا به عنوان رئیس جمهور کشور انتخاب شود و این امر باعثشده تا وظیفه خطیری بر دوش مدیران برای پاسخگویی به اعتماد مردم به این دولت قرار گیرد.

وی افزود: در این راستا مردم فهیم و همیشه در صحنه کردستان نیز با آرای بالای خود بار دیگر نقش مهم و تاثیرگذار خود را در خلق حماسه حضور در انتخابات ریاست جمهوری پیرو منویات مقام معظم رهبری(مدظله العلی) در خلق حضور حداکثری به نمایش گذاشته و با تمام توان در مسیر تحقق اهداف و ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی وارد عرصه شدند.

زاهدی تصریح کرد: ظهور انقلاب اسلامی با رهبری حکیمانه حضرت امام خمینی(ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی یکی از بی‌نظیر‌ترین انقلاب‌ها را در سطح جهان محقق ساخت و با اتحاد و همدلی بین مردم و مسئولان انقلاب با اقتدار راه سعادت و پیشرفت خود را به سرعت طی می‌کند.

استاندار کردستان وجود اعتدال را در جامعه زمینه ساز برقراری عدالت یکسان برای همگان دانست و یادآور شد: باید تلاش شود تا با قانون گرایی و توزیع عادلانه و برابر امکانات کشور، امید را در جامعه نهادینه و شرایط را برای مشارکت همه جانبه مردم در مسیر توسعه و آبادانی کشور مهیا کرد.

زاهدی دولت تدبیر و امید را یکی از با تجربهترین دولت‌های انقلاب برشمرد و خاطر نشان کرد: امیدواریم این تجربه و پشتوانه عظیم مدیریتی بسیاری از مشکلات و کاستی‌های درحال حاضر کشور را برطرف کرده و زمینه توسعه پایدار را در کلیه عرصه‌ها بوجود آورد.

برای تحقق اهداف توسعه پایداردر کردستان، باید در تیم اجرایی استان مدیرانی با ایده‌های باز و توسعه گرا داشته باشیم.

زاهدی خدمت در کردستان را از افتخارات خود ذکر کرد و گفت: مردم شریف کردستان شایسته بهترین خدمت‌ها هستند و قطعا با تمام توان خود برای خدمتگذاری به آن‌ها تلاش می‌کنم.

وی ضمن تشکر از اعضای ستاد دکتر روحانی در کردستان برای جلب مشارکت مردم در انتخابات، بر لزوم همفکری و همکاری مردم و مسئولان و نیروهای بومی و به ویژه همراهی اعضای این ستاد برای پیشبرد برنامه‌های استان تاکید کرد.

استاندار کردستان در پایان سخنانش تنوع فرهنگی اقوام را سرمایه ملی دانست و خاطر نشان کرد: کردستان با وجود اصالت فرهنگی، شعرا و ادبای نامی و مشهور خود یکی از غنی‌ترین استان‌های کشور در بحثفرهنگی است و ضروریست همراه با توسعه اقتصادی و اجتماعی به توسعه فرهنگی استان نیز نگاه ویژه‌ای داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز