خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در استان کردستان:

بستر لازم برای توسعه کردستان فراهم است

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۲۵۹

بستر رشد و توسعه پایدار در این استان بهتر و مناسب تر از هر زمان دیگری فراهم شده است و مسولان امر باید از ظرفیت های موجود در این راستا نهایت استفاده را ببرند.

ایلنا: نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: هم اکنون بستر رشد و توسعه پایدار در این استان بهتر و مناسب‌تر از هر زمان دیگری فراهم شده است و مسولان امر باید از ظرفیت‌های موجود در این راستا ‌‌نهایت استفاده را ببرند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در سنندج، حجت‌الاسلام محمد حسینی شاهرودی امروز یکشنبه در جلسه شورای اداری استان در سنندج اظهار داشت: استان کردستان از لحاظ منابع و امکانات متعدد، دارای ظرفیت‌های بالقوه‌ای است که باید تمامی مسوولان اجرایی استان برای استفاده حداکثری آن تلاش کنند.

وی به مبحثامنیت پایدار در استان اشاره کرد و افزود: امروزه زیرساخت‌های لازم برای جذب سرمایه‌گذاری در کردستان فراهم شده و سرمایه‌گذاران با اطمینان خاطر در استان حضور می‌یابند.

حجت‌الاسلام حسینی شاهرودی، خواستار پرهیز تنگ نظری و کارشکنی برخی از مدیران در زمینه جذب سرمایه گذار در استان شد و بدون نام بردن از اداره خاصی گفت: متاسفانه تنگ نظری و کارشکنی برخی از ادارات در گذشته باعثشد تا آنطور که می‌خواستیم نتوانیم در جذب سرمایه گذار موفق عمل کنیم.

وی افزود: هم‌اکنون کردستان از لحاظ بسیاری از شاخص‌های امنیتی از استان‌های بر‌تر کشور محسوب شده و دو برابر شدن میزان مسافران به استان در سال جاری مؤید این مطلب است.

نماینده ولی فقیه در کردستان اظهار داشت: باید تمام مردم و مسئولان با همدلی زمینه را برای توسعه همه‌جانبه استان فراهم کنند و از منابع انسانی بسیار ارزشمند و شایسته موجود در استان در جایگاه واقعیشان استفاده نمایند.

وی در پایان سخنانش از مدیریت و حاکمیت به عنوان یک امانت نام برد و یادآور شد: افرادی که در رأس امور قرار می‌گیرند، باید امانت‌دار این اعتماد مردمی باشند.

حجت‌الاسلام حسینی شاهرودی خاطرنشان کرد: مدیران باید با همدلی و مشارکت گسترده زمینه را برای هدایت و به کارگیری نیروی انسانی کارآمد و شایسته استان فراهم‌ کنند.

نماینده مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد: باید مدیران در تمامی شئون اعتدال را رعایت کنند و با در نظر گرفتن فرهنگ دینی رفتار کنیم و فرهنگ کار و تلاش را در جامعه نهادینه نماییم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز