خبرگزاری کار ایران

استاندار کردستان:

مدیران باید خدمت‌رسانی را در عمل به اثبات برساند

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۲۶۰

دغدغه یک مدیر باید حل و فصل مشکلات مردمی باشد. / در طول خدمتم کلنگ بدون پشتوانه بر زمین نخواهیم زد. / باید قانون ملاک عمل مدیران باشد.

ایلنا: استاندار کردستان گفت: مدیران استان باید علاوه بر احترام به ارباب رجوع، خدمت رسانی را در عمل به اثبات برسانند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در سنندج، عبدالمحمد زاهدی امروز یکشنبه در جلسه شورای اداری استان در سنندج اظهار داشت: بدون شک با روی‌کار آمدن هر دولت جدیدی شاهد سیاست‌های جدیدی خواهیم بود.

وی با بیان اینکه دغدغه یک مدیر باید حل و فصل مشکلات مردمی باشد تصریح کرد: انسان باید در بحثمدیریت علاوه بر احترام و تکریم ارباب رجوع، خدمت به مردم را سرلوحه کار خود قرار دهد.

زاهدی اخلاق‌مداری را از مهم‌ترین اصول مدیریتی دانست و افزود: مدیران باید با لحاظ این شرط صداقت و شفاف‌سازی را در برخورد با مردم رعایت کنند

استاندار کردستان بیان داشت: هیچگاه وعده بدون پشتوانه نخواهیم داد و اگر بخواهیم کاری انجام دهیم تمام جوانب امر را مدنظر قرار داده و به صورت شفاف موانع را با مردم در میان می‌گذاریم.

وی پاک‌دامنی و پاک‌دستی را از مهم‌ترین ملاک در انتخاب مدیران نام برد و افزود: هر دولتی که به روی کار می‌آید حق دارد برای پیشبرد امورش مدیرانی را که به تفکرات و مشی آن دولت نزدیک‌تر هستند انتخاب کنند.

زاهدی، قانون مداری و شایسته‌سالاری را از دیگر ملاک مهم انتخاب مدیران در کردستان عنوان کرد و گفت: توسعه توسط مدیر توسعه‌یافته ایجاد خواهد شد و مدیران باید در راستای رفع مشکلات مردم ریسک‌پذیر باشند.

استاندار کردستان اظهار داشت: باید قانون ملاک عمل مدیران باشد چرا که خلاف قانون عمل کردن خلاف عدالت رفتار کردن را به دنبال خواهد داشت.

وی تصریح کرد: در طول خدمتم کلنگ بدون پشتوانه بر زمین نخواهیم زد و تا پروژه‌ای تخصیص اعتبار نگیرد و کارگاه‌های عملیاتی آن دایر نشده باشد در کردستان کلنگ‌زنی نخواهد شد چرا که در غیر این صورت باید منتظر بی‌اعتمادی بیشتر مردم نسبت به عملکرد خویش باشیم.

زاهدی در ادامه سخنانش بر انتقاد پذیر بودن همه مدیران استان تأکید کرد و گفت: انتقادات یکی از اصول شاخص‌های امر به معروف و نهی از منکر است چرا که اگر اجازه انتقاد داده نشود مشکلات همچنان پابرجا خواهد بود و پیشرفت نخواهیم کرد.

زاهدی همچنین از رسانه‌ها، روابط عمومی‌ها و ملاقات‌های عمومی به عنوان ظرفیت‌های مهم استان برای ارتباط با مردم و رفع مشکلات آن‌ها نام برد و بر توجه ویژه مدیران استان در این خصوص تأکید کرد.

وی خاطرنشان کرد: در سفر به شهرستان‌ها و بخش‌ها هیچ مدیری حق ندارد از اعتبارات بیت‌المال اقدام به چاپ بنر، پلاکارد و یا قربانی‌کردن گاو و گوسفند نماید چرا که با روش‌های عوام‌فریبانه به شدت مخالفیم.

استاندار کردستان در پایان سخنانش با اشاره به اینکه ظرفیت‌های فنی و مهندسی فراوانی در استان وجود دارد، یادآور شد: باید با اولویت‌بندی طرح‌های عمرانی که بیشتر به نیاز مردم پاسخ‌ می‌دهند به بهترین نحو کار کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز