خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان:

بکارگیری نیروهای ارزشی، بستر ساز خدمت رسانی مطلوب است

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۲۸۹

اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بهره گیری از توان و تجارب همکاران ایثارگر خوشبختانه خدمت رسانی مطلوبی را انجام داده است.

ایلنا: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان، بکارگیری نیروهای ارزشی در بدنه دستگاه های دولتی را بستر ساز خدمت رسانی مطلوب دانست و بر آن تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در سنندج، مصطفی باغبانیان در دیدار مدیر هسته مرکزی گزینش وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در کردستان افزود: اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بهره گیری از توان و تجارب همکاران ایثارگر خوشبختانه در این زمینه، خدمت رسانی مطلوبی را انجام داده است.

وی اظهار داشت: از مجموع ۲۲۷ نفر پرسنل رسمی، پیمانی، قراردادی و…تعداد ۴۵ نفر از آنان از جامعه معزز ایثارگر شامل فرزندان شهدا، برادران و خواهران شهدا، جانبازان و… هستند که این مهم، ظرفیت و موقعیت مناسبی را برای مدیریت موثر در این تشکیلات فراهم نموده است.

باغبانیان همچنین به توجه ویژه اعضای هسته مرکزی گزینش وزارت متبوع به همکاران این اداره کل اشاره کرد و یادآور شد: خردورزی توأم با رعایت اصول اخلاقی، جلوگیری از اسراف و تبذیر، تلاش برای ارتقاء بهره وری سازمانی و رعایت اخلاق در پذیرش ارباب رجوع بدور از هرگونه گرایش های سیاسی از جمله ویژگی هایی است که خوشبختانه همکاران هسته مرکزی گزینش به آن آراسته هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز