خبرگزاری کار ایران

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کردستان:

۴۳ درصد جایگاه های سوخت کردستان ممتاز و درجه یک هستند

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۲۹۴

از مجموع ۶۰ جایگاهی که در منطقه کردستان فعال هستند، ۴۵ باب آن در مناطق شهری و ۱۵ باب دیگر نیز برون شهری هستند.

ایلنا: مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان گفت: هم اکنون ۴۳ درصد از مجموع جایگاه‌های این منطقه با کسب شاخص‌های کیفی، رتبه‌های ممتاز و درجه یک را به خود اختصاص داده‌اند.

فریدون یاسمی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا در سنندج اظهار داشت: در منطقه کردستان ۶۰ جایگاه عرضه انواع فرآورده درون شهری و برون شهری(با احتساب دو باب فروشندگی سکو دار / داخل اتاقک برون شهری) فعالیت می‌کنند که ۱۳ باب آن رتبه ممتاز و ۱۳ باب دیگر نیز رتبه درجه یک را به خود اختصاص داده‌اند.
وی همچنین شمار جایگاه‌های عرضه سوخت درجه ۲ و درجه ۳ در این منطقه را ۲۴ باب اعلام کردو افزود: ۱۳ باب از اینجایگاه‌ها درجه یک هستند.
یاسمی تصریح کرد: از مجموع ۶۰ جایگاهی که در منطقه کردستان فعال هستند، ۴۵ باب آن در مناطق شهری و ۱۵ باب دیگر نیز برون شهری هستند.
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان درخصوص ویژگی‌های جایگاه‌های عرضه سوخت منطقه کردستان گفت: ۵۹ باب از مجموعه جایگاه‌های این منطقه مجهز به دوربین مدار بسته و ۵۴ باب نیز به برق اضطراری مجهز هستند.
به گفته وی، ۱۰۰ درصد جایگاه‌ها، فروشندگی‌های سکو دار و فروشندگی‌های داخل اتاقک این منطقه دارای سامانه هوشمند سوخت، به کیف پول بانک ملت مجهز هستند.
یاسمی ادامه داد: به منظور ارتقاء کیفی جایگاه‌ها از جنبه‌های مختلف آن مانند زیباسازی، محوطه سازی و مشتری مداری، هر سه ماه یکبار با کلیه جایگاه داران نشست‌های منظمی برگزار می‌شود.
وی بر پایش‌های منظم جایگاه‌های عرضه سوخت تاکید کرد ویادآور شد: در این پایش‌ها که به طور منظم و به صورت ماهانه انجام می‌گیرد، جایگاه‌ها در صورت رعایت نکردن شاخص‌های کیفی، به رتبه پایین‌تر تغییر درجه خواهند داد.
یاسمی با بیان اینکه کاهش رتبه کیفی جایگاه‌های عرضه سوخت کارمزدجایگاه آن‌ها را کاهش خواهد داد، گفت: این مهم موجب شده است تا جایگاه داران در چرخه رقابتی برای کسب رتبه بالا‌تر قرار گیرند.
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان همچنین درخصوص توزیع بنزین سوپر در این منطقه نیز خاطرنشان کرد: هم اکنون روزانه ۲۵ هزار لیتر از این نوع فرآورده نفتی در این منطقه توزیع می‌شود.
وی درپایان سخنانش با بیان اینکه بنزین سوپر هم اکنون در دو منطقه از شهر سنندج توزیع می‌شود، از آمادگی بیشتر آن(روزانه ۶۰ تا ۷۰ هزار لیتر) در منطقه کردستان خبر داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز