خبرگزاری کار ایران

در ۹ ماهه اول سال‌جاری رخ داد؛

واژگونی ۸ دستگاه تانکر حاوی مواد نفتی در جاده‌های کردستان

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۵۸۹

از این تعداد تانکرها محتویات چهار مورد از آن‌ها تهدیدی برای آلوده شدن آب شرب چاه‌ها بودند. / علیرغم جمع آوری ناقص مواد پخش شده در حاشیه جاده‌ها و رودخانه‌ها، باید دستگاه‌های اجرایی ذیربط به منظور مهار انتشار آلودگی‌ها اقدام فوری را به عمل آورند.

ایلنا: طی ۹ ماهه اول سال جاری، هشت دستگاه تانکر حاوی مواد نفتی در جاده‌های کردستان واژگون شده است.

معاون نظارت بر بهره برداری شرکت آب و فاضلاب روستایی کردستان در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا در سنندج گفت: از این تعداد تانکر‌ها محتویات چهار مورد از آن‌ها تهدیدی برای آلوده شدن آب شرب چاه‌ها بودند.

خالد سلطانی ادامه داد: با پیگیری‌های مسئولان این شرکت، همکاری اداره حمل و نقل و پایانه‌ها و مالکین تانکر‌ها خوشبختانه نسبت به جمع آوری مواد سوختی اقدام شده است.

وی افزود: تردد این کامیون‌ها در جاده‌های استان همچنان ادامه داشته و علیرغم جمع آوری ناقص مواد پخش شده در حاشیه جاده‌ها و رودخانه‌ها، باید دستگاه‌های اجرایی ذیربط به منظور مهار انتشار آلودگی‌ها اقدام فوری را به عمل آورند تا مردم روستا و همچنین این شرکت نیز با مشکلات آلودگی آب شرب مواجه نشود.

سلطانی خاطرنشان کرد: وجود آلودگی در آب شرب، مناطق روستایی را در دراز مدت با مشکلاتی روبه رو خواهد کرد که نیاز به همکاری دستگاه‌های ذیربط و پایش کیفی منابع تامین آب شرب تمام روستا‌ها در سطح استان است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز