خبرگزاری کار ایران

معاون میراثفرهنگی کردستان:

۵ طرح گردشگری کردستان در انتظار موافقت نامه اصولی است

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۹۸۳

این طرح ها نیازمند اخذ استعلام از سایر دستگاههای ذیربط همچون راه و شهرسازی، اماکن، حمل و نقل و پایانه و… است تا درصورت انجام این کارها توسط سرمایه گذاران اجرایی شوند.

ایلنا: معاون گردشگری اداره کل میراثفرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کردستان از برگزاری کمیسیون صدور موافقتنامه اصولی برای ۷ واحد گردشگری در سطح استان خبر داد.
به گزارش " ایلنا "، " آرمان وطن دوست " اظهار داشت: این واحدها شامل یک هتل، ۲ کمپ گردشگری و ۴ واحد پذیرایی در شهرستانهای بیجار، سنندج و سقز است.
وی تصریح کرد: از این تعداد واحد گردشگری برای دو مورد موافقت نامه اصولی صادر شد و مابقی نیازمند استعلامات از سایر دستگاههای ذیربط همچون راه و شهرسازی، اماکن، حمل و نقل و پایانه و… است تا درصورت انجام این کارها توسط سرمایه گذار راه اندازی شود.
" وطن دوست " با بیان اینکه تمام تلاش مسوولان استان ایجاد زیرساخت های گردشگری با هدف تامین رفاه و آسایش گردشگران است، یادآور شد: توسعه اماکن گردشگری در سطح استان موجب می شود که مسافران ورودی به استان راحت تر بتوانند از خدمات و امکانات رفاهی در سطح شهرستانهای استان بهره مند شوند و این موضوع، خود اشتغال را برای جوانان جویای کار فراهم خواهد نمود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز