خبرگزاری کار ایران

اردیبهشت ماه سال آینده؛

شهرستان بیجار میزبان جشنواره اسب کرد خواهد بود

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۴۹۵

بر اساس توافق به عمل آمده، این جشنواره اردیبهشت ماه سال آینده همزمان با سالروز ورود رهبر معظم انقلاب به بیجار، برگزار خواهد شد.

ایلنا: سرپرست فرمانداری شهرستان بیجار از برگزاری جشنواره اسب کرد در اردیبهشت ماه سال آینده خبر داد.

به گزارش خبرنگار " ایلنا "، " باقر جدی امین پور " در جلسه بررسی وضعیت ورزش شهرستان بیجار که با حضور مدیرکل ورزش و جوانان کردستان برگزار شد، از آمادگی این شهرستان برای برگزاری جشنواره اسب کردی خبر داد.
وی تصریح کرد: بر اساس توافق به عمل آمده، این جشنواره اردیبهشت ماه سال آینده همزمان با سالروز ورود رهبر معظم انقلاب به بیجار، برگزار خواهد شد.
" جدی امین پور " بر توجه ویژه به مشکلات مالی هیات های ورزشی این شهرستان و تجهیز و تعمیر اماکن ورزشی تاکید کرد و افزود: هم اکنون بیش از ۳۰ هیات ورزشی در بیجار فعال هستند.
سرپرست فرمانداری شهرستان بیجار کمرنگ شدن فعالیت ها در حوزه جوانان را مورد انتقاد قرار داد و گفت: با توجه به سیاست دولت، حوزه جوانان و فعالیت ستاد ساماندهی امور جوانان باید بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد.

ساماندهی سالن های ورزشی، توجه بیشتر به ورزشهای بومی و محلی، فعال نمودن هیئت های ورزشی غیر فعال، برطرف کردن مشکلات پیست چمن پیست اسکی نسار بیجار و اختصاص اعتبار به هیئت های فعال شهرستان، از دیگر مباحثی بود که در این جلسه مورد بحثو بررسی قرار گرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز