خبرگزاری کار ایران

با حضور جمعی ازمسئولان؛

نمایشگاه عکس " بچه‌های آفتاب " در سنندج افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۱۸۳

این نمایشگاه از ۲۷ بهمن ماه جاری لغایت ۳ اسفند به مدت یک هفته پذیرای بازدید علاقمندان به این عرصه هنری است.

ایلنا: نمایشگاه عکس‌ بختیار صمدی با موضوع " بچه های ‌آفتاب " در گالری سوره سینما بهمن سنندج افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در سنندج، در این نمایشگاه که شامگاه یکشنبه با حضور رئیس حوزه هنری کردستان، سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان، رئیس شورای شهر سنندج و جمعی از مسئولان و هنرمندان استان افتتاح شد، ۳۰ اثر از این هنرمند سنندجی به نمایش درآمد.

این نمایشگاه که با همکاری حوزه هنری کردستان، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، شهرداری و شورای شهر سنندج برپا شده است، از ۲۷ بهمن ماه جاری لغایت ۳ اسفند به مدت یک هفته از ساعت ۹ الی ۱۳ و ۱۶ الی ۲۰ پذیرای بازدید علاقمندان به این عرصه هنری است.

بختیار صمدی متولد سال ۱۳۷۲ شهر سنندج است و دوره متوسطه را در رشته عکاسی به پایان رسانده و بیش از ۵ سال است که در زمینه عکاسی فعالیت می کند.
وی از آغاز فعالیت در این رشته تاکنون در ۵ نمایشگاه عکاسی گروهی حضور داشته و این نمایشگاه نیز نخستین فعالیت انفرادی وی محسوب می شود.
بختیار صمدی هم اکنون به عنوان عکاس خبری و هنری با چندین هفته نامه و خبرگزاری در استان همکاری می کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز