خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان:

نهمین جشنواره امتنان از کارآفرینان برتر کردستان برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۲۳۳

ثبت‌نام اینترنتی متقاضیان شرکت در جشنواره امتنان از کارآفرینان برتر کردستان، از روز سه‌شنبه بیست و نهم بهمن ماه‌جاری همزمان با سراسر کشور آغاز و تا پایان وقت اداری روز چهارشنبه بیست و هفتم فروردین ماه سال آینده ادامه دارد.

ایلنا: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان از برگزاری نهمین جشنواره امتنان از کارآفرینان برتر کردستان در خردادماه سال آینده خبر داد.

مصطفی باغبانیان ضمن اعلام این خبر به ایلنا گفت: این جشنواره با هدف ترویج و توسعه فرهنگ کارآفرینی، ایجاد فضای تعامل و همکاری میان فعالان عرصه‌های مختلف اقتصادی و خلاقیت و نوآوری در سه بخش صنعت، کشاورزی و خدمات برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: ثبت‌نام اینترنتی متقاضیان شرکت در جشنواره امتنان از کارآفرینان برتر کردستان، از روز سه‌شنبه بیست و نهم بهمن ماه‌جاری همزمان با سراسر کشور آغاز و تا پایان وقت اداری روز چهارشنبه بیست و هفتم فروردین ماه سال آینده ادامه دارد.

باغبانیان افزود: کارآفرینان برای شرکت در این جشنواره، باید در مدت زمان تعیین شده از طریق سایتhttp: / / www. karafarinanebartar. irثبت نام کنند، چرا که پس از پایان مهلت ذکر شده، سایت غیر فعال می‌شود و امکان ثبت نام و شرکت در جشنواره امکانپذیر نخواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز