خبرگزاری کار ایران

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان:

ترویج سبک زندگی اسلامی از تهاجم فرهنگی جلوگیری می‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۷۰۸

از دغدغه های مقام معظم رهبری در زمینه مسایل فرهنگی و سبک زندگی اسلامی، جلوگیری از تهاجم فرهنگی دشمن و زدودن سبک زندگی غربی از جامعه اسلامی است.

ایلنا: سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان اظهار داشت: ترویج سبک زندگی اسلامی بر اساس آموزه‌های دینی و اسلامی می‌تواند از تهاجم فرهنگی دشمن جلوگیری کند.
به گزارش ایلنا، جلال قلعه شاخانی امروز شنبه در دیدار با مربیان طرح چهره به چهره شهرستان قروه، گفت: از دغدغه‌های مقام معظم رهبری در زمینه مسایل فرهنگی و سبک زندگی اسلامی، جلوگیری از تهاجم فرهنگی دشمن و زدودن سبک زندگی غربی از جامعه اسلامی است که پرداختن به این دغدغه معظم له، در اولویت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی است.
وی از مربیان طرح چهره به چهره نیز خواست در این زمینه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی را یاری دهند چون فعالیت‌های آنان بسیار موثر و کارساز است.
قلعه شاخانی تصریح کرد: با توجه به نوع آموزش‌های طرح چهره به چهره، این طرح موفق می‌تواند از نزدیک با مردم در خصوص مسایل و مشکلات فرهنگی ارتباط برقرار کنند و از این رو ترویج سبک زندگی اسلامی بر اساس آموزه‌های دینی و اسلامی می‌تواند از تهاجم فرهنگی دشمن جلوگیری کند.
دبیر شورای فرهنگ عمومی استان کردستان همچنین از برگزاری گردهمایی بزرگ مربیان طرح چهره به چهره در استان خبر داد و افزود: هدایت و راهنمایی یکی از اصول مهم دین اسلام است که در طرح چهره به چهره نیز که هدایت و امر به معروف مخاطبین مورد نظر است، مربیان به صورت چهره به چهره مخاطبین را به راه راست هدایت می‌کنند و احکام الهی را متذکر می‌شوند.
قلعه شاخانی یادآور شد: به منظور ترویج سبک‌های علمی در آموزش و هدایت مخاطبین ویژه طرح چهره به چهره، به زودی گردهمایی مربیان با دعوت از اساتید بزرگ علوم تربیتی برگزار خواهد شد.
در این دیدار تعدادی از مربیان به ارایه نقطه نظرات خویش در این زمینه پرداختند که توجه و اهتمام به امر آموزش با دعوت از اساتید خبره این علم، برگزاری گردهمایی مربیان طرح چهره به چهره هر شش ماه یکبار و کمک به ترویج این طرح در سراسر استان از جمله نظرات بیان شده بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز