خبرگزاری کار ایران

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های کردستان خبرداد:

فعالیت ۲۷۸۸ دستگاه خودرو حمل و نقل در نوروز ۹۳

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۴۸۶

پیش فروش بلیت‌های اتوبوس‌ها از ۱۱ تا ۱۸ اسفند ماه جاری به صورت اینترنتی و از آن به بعد به شکل حضوری انجام خواهد شد.

ایلنا: مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های کردستان از فعالیت ۲ هزار و ۷۸۸ دستگاه اتوبوس‌، می‌نی‌بوس و سواری عمومی در ایام تعطیلات نوروز ۹۳ برای پوشش مسافرت‌های مردمی خبر داد.
به گزارش خبرنگار ایلنا از سنندج، نعت‌الله خواجه‌ای امروز دوشنبه در نخستین جلسه کارگروه گردشگری استان که در سالن دولت استانداری کردستان برگزار شد، اظهار داشت: پیش فروش بلیت‌های اتوبوس‌ها از ۱۱ تا ۱۸ اسفند ماه جاری به صورت اینترنتی و از آن به بعد به شکل حضوری انجام خواهد شد.
وی از توزیع ۱۹ هزار برگ فرم نظرسنجی توسط شرکت‌ها در اتوبوس‌های مسافرتی استان خبر داد و گفت: همچنین دفترچه‌های راهنمایی نیز حاوی اطلاعات مربوط به جاذبه‌های فرهنگی، گردشگر، تاریخی و جغرافیایی استان کردستان از طریق ایستگاههای اطلاع رسانی در اختیار مسافران قرار می‌گیرد.
خواجه‌ای درخصوص ممنوعیت‌های تردد برای کامیون، تریلی و وانت در ایام نوروز تصریح کرد: عبور و مرور انواع تریلر، ‌ کامیون و تانکرهای حامل مواد سوختی و فاسد شدنی از این امر مستثنی بوده است.
وی در ادامه سخنانش به سامانه جدید سازمان برای اطلاع از وضعیت راه‌ها اشاره کرد و افزود: مسافران می‌توانند عدد ۱۴۱ را به شماره ۱۰۰۰۱۴۱ پیامک کنند و به این وسیله آخرین اطلاعات از وضعیت ترافیک آنلاینجاده‌ها برای آن‌ها ارسال می‌شود.
خواجه‌ای همچنین از سامانه پیامکی ۳۰۰۰۱۴۳ برای دریافت پیشنهاد‌ها، انتقاد‌ها و شکایات مسافران نوروزی خبردادو یادآور شد: هموطنان برای فرستادن پیام از طریق این سامانه با نوشتن پیش شماره(کد) تلفن شهرستانی که از وسایل نقلیه بین شهری استفاده می‌کنند، بعد از لحاظ کردن یک فاصله، پیشنهاد‌ها و انتقادهای خود را به شماره ۳۰۰۰۱۴۳ ارسال کنند تا از این طریق این سامانه با شناسایی پیش شماره نوشته شده پیامک را به سازمان استانی مربوط منعکس کند.
مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های کردستان خاطرنشان کرد: این سامانه در همه نقاط کشور قابل دسترسی است و هموطنان می‌توانند پیشنهاد‌ها و شکایات خود را به اطلاع مسئولان بخش حمل و نقل جاده‌ای کشور برسانند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز