خبرگزاری کار ایران

مدیر سرای روزنامه نگاران کردستان خبر داد:

تشکیل نخستین تیم تنیس روی میز خبرنگاران کشور در کردستان

asdasd
کد خبر : ۱۴۹۸۱۰

از این تاریخ تیم‌های تنیس روی میز آقایان و خانم‌های خبرنگار استان فعالیت رسمی خود را آغاز کرده و در روزهای زوج زمینه برای تمرین بانوان و در روزهای فرد برای تمرین آقایان فراهم است.

ایلنا: مدیر سرای روزنامه نگاران استان کردستان از تشکیل تیم تنیس روی میز آقایان و خانم‌های خبرنگار استان و برپایی دوره‌های آموزشی برای آنان خبرداد.
به گزارش خبرگزاری ایلنا از سنندج، امروز شنبه از سوی هیئت تنیس روی میز شهرستان سنندج میز پینگ پنگ و وسایل جانبی این رشته ورزشی به خبرنگاران استان اهدا شد.
رئیس هیئت تنیس روی میز شهرستان سنندج در جریان راه اندازی سایت ورزشی تنیس روی میز سرای روزنامه نگاران استان در مجتمع فرهنگی فجر اظهار داشت: خبرنگاران مهم‌ترین نقش را در معرفی توانمندی‌ها و استعدادهای ورزشی برعهده داشته و بدون حضور و نقش آفرینی اصحاب رسانه هیچ توسعه‌ای در ورزش ایجاد نخواهد شد.
جمال مفاخری افزود: بدون شک با معرفی ورزشکاران موفق به جامعه زمینه برای گسترش روزافزون فعالیت‌های ورزشی ایجاد خواهد شد و فضای شور و نشاط در جامعه تقویت می‌شود.
مفاخری تصریح کرد: استان کردستان و شهر سنندج به عنوان قطب اصلی تنیس روی میز کشور مطرح بوده و چندین دهه است که همواره ورزشکاران، مربیان و داوران کردستانی در تیم‌های ملی و میادین بین المللی برای ایران اسلامی افتخار آفرینی کرده‌اند.
رئیس هیئت تنیس روی میز شهرستان سنندج گفت: امید است با فعال شدن رشته ورزشی در سرای روزنامه نگاران استان شاهد ایجاد فضایی سرشار از نشاط و شادابی در بین خبرنگاران باشیم و این قشر خدوم جامعه زمانی بس کوتاه را برای رفع خستگی به این رشته ورزشی اختصاص دهند.
وی خاطر نشان کرد: برای فعالیت هر چه بیشتر و منسجم خبرنگاران استان کردستان در این رشته ورزشی آمادگی داریم که مربیان ویژه خواهران و برادران را در اختیار سرای روزنامه نگاران قرار دهیم و بیمه ورزشی اصحاب رسانه را نیز در سال آتی فراهم نماییم.
خبات ساعدی مدیر سرای روزنامه نگاران استان نیز اظهار داشت: هیئت تنیس روی میز شهرستان سنندج در مجموع حدود ۳۰ میلیون ریال وسایل و تجهیزات این رشته ورزشی را به خبرنگاران استان اهدا کرده و از این تاریخ تیم‌های تنیس روی میز آقایان و خانم‌های خبرنگار استان فعالیت رسمی خود را آغاز کرده و در روزهای زوج زمینه برای تمرین بانوان و در روزهای فرد برای تمرین آقایان فراهم است.
گفتنی است هیئت تنیس روی میز شهرستان سنندج هم اکنون دارای ۷۰۰ ورزشکار سازمان یافته بوده و نخستین تیم ورزشی ویژه خبرنگاران کشور نیز توسط این هیئت با همکاری سرای روزنامه نگاران استان تشکیل شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز