خبرگزاری کار ایران

پیرا خبرداد:

راه اندازی سامانه ۱۱۰۱۲۰ جهت جلوگیری از تخلفات ناوگان مسافربری در کردستان

asdasd
کد خبر : ۱۵۱۴۶۴

مسافران و گردشگران در صورت مشاهده هرگونه تخلف از جانب راننده می‌توانند با این سامانه تماس بگیرند / رشد ۲۳ درصدی افزایش جابه‌جایی مسافر در سال‌جاری نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته در کردستان.

ایلنا: رئیس اداره مسافر سازمان حمل و نقل و پایانه‌های کردستان گفت: با همکاری سازمان حمل و نقل و پایانه‌ها و پلیس راه استان کردستان سامانه ۱۱۰۱۲۰ به منظور جلوگیری از تخلفات رانندگان ناوگان مسافربری راه‌اندازی شده است.
به گزارش خبرگزاری " ایلنا " از سنندج، " جمشید پیرا " در جلسه کارگروه هماهنگی خدمات سفر استان کردستان اظهار داشت: مسافران و گردشگران در صورت مشاهده هرگونه تخلف از جانب راننده می‌توانند با این سامانه تماس بگیرند و بر اساس برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده در نخستین پاسگاه مورد رسیدگی قرار می‌گیرد.
وی با بیان اینکه همه شرکت‌های مسافربری استان به منظور رفاه حال مسافران و گردشگران به سیستم خرید آنلاین بلیط مجهز شده‌اند، تصریح کرد: مردم می‌توانند از طریق اینترنت و بدون مراجعه فیزیکی به پایانه‌ها اقدام به خرید اینترنتی بلیط و انتخاب اتوبوس و صندلی خود کنند.
پیرا یادآور شد: تمامی محورهای مواصلاتی استان در حال حاضر به سیستم مونیتورینگ سازمان حمل و نقل و پایانه‌ها در مرکز متصل است.
رئیس اداره مسافر سازمان حمل و نقل و پایانه‌های کردستان، از مستقر شدن سه کارشناس فنی در پایانه‌های مسافربری استان خبر داد و افزود: این کارشناسان از تردد اتوبوس‌هایی که دارای نقص و یا مشکل فنی هستند، جلوگیری خواهند کرد.
رئیس اداره مسافر سازمان حمل و نقل و پایانه‌های کردستان در پایان سخنانش از رشد ۲۳ درصدی افزایش جابه‌جایی مسافر در سال‌جاری نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته در این استان خبر داد و گفت: با توجه به افزایش آمار ورود و خروج مسافران طی سال‌های اخیر پیش‌بینی ما افزایش قابل توجه این درصد در سال‌جاری خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز