خبرگزاری کار ایران

جانشین فرماندهی انتظامی کردستان:

۱۵۰ اکیپ امنیت مردم کردستان را در نوروز تامین می کنند

asdasd
کد خبر : ۱۵۴۱۶۹

تیم‏ های پلیس به صورت شبانه ‏روزی در قالب طرح نوروزی در همه جاده‏ های مواصلاتی استان به‏ کار گرفته می‏ شوند. / تنها هدف و خواسته پلیس، تلاش در راستای حفظ و ارتقای امنیت روانی و انظباتی در جامعه است.

ایلنا: جانشین فرماندهی انتظامی کردستان از تامین امنیت توسط ۱۵۰ اکیپ نوروزی در تعطیلات سال ۹۳ خبر داد.
به گزارش خبرنگار ایلنا از سنندج، جعفر آژنگ امروز یکشنبه در رزمایش آغاز طرح نوروزی استان که در ستاد فرماندهی ناجا برگزار شد، اظهار داشت: تیم‏ های پلیس راه کردستان مطابق روند هر ساله در ایام نوروز و همگام با سایر دستگاه‏های خدماتی ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی، از ۲۵اسفند ماه کار خود را آغاز می‏کنند.
وی، طرح نوروزی را بزرگ‏ترین مانور ترافیکی کشور خواند و افزود: بیشترین حجم جابه‏ جایی ترافیکی کشور در ایام نوروز صورت می‏گیرد.
آژنگ هدف از برگزاری این رزمایش را آمادگی، همیاری و توانمندی نیروهای ذیربط برای تامین امنیت و سلامت مسافران و همچنین حفظ نظم ترافیکی محورهای ارتباطی استان عنوان کرد.
وی از فعالیت ۱۵۰ اکیپ در طرح نوروزی کردستان خبر داد و افزود: از نظر نیروی انسانی نیز در طرح نوروزی امسال نسبت به سال گذشته ۳۰ درصد رشد داریم که این مهم می‌تواند در خدمات‌رسانی به مردم استان و مسافران تاثیر بسزایی داشته باشد.
جانشین فرماندهی انتظامی استان، ایجاد نظم و انضباط ترافیکی و کاهش وقوع تصادفات را ضروری دانست و تصریح کرد: بدین ترتیب، تیم‏ های پلیس به صورت شبانه‏ روزی در قالب طرح نوروزی در همه جاده‏ های مواصلاتی استان به‏ کار گرفته می‏ شوند.
وی در ادامه با اشاره به اینکه بر اساس مطالعات و پژوهش‌های به عمل آماده سه عامل مهم در وقوع تصادفات دخیل است، گفت: عامل‌های انسانی، وسیله نقلیه و جاده در وقوع هر تصادفی تاثیرگذار هستند.
سرهنگ آژنگ اضافه کرد: اگر عامل هر شخصی در سطح جاده‌ها دقت و صبر بیشتری داشته باشد، قطعا بیشتر تصادفاتی که منجر به تلفات جانی و مالی می‌شود در سطح جاده‌ها به وقوع نمی‌پیوندد.
وی با بیان اینکه پلیس هیچگاه راضی به جریمه‌کردن نیست، افزود: قصد تعقیب و گریز و کمین را هم نداریم، چرا که تنها هدف و خواسته پلیس تلاش در راستای حفظ و ارتقای امنیت روانی و انظباتی در جامعه است.
وی در پایان با بیان اینکه این طرح همزمان با سراسر کشور از امروز در استان آغاز شده و تا ۱۷ فروردین ماه سال آینده ادامه خواهد داشت، خاطرنشان کرد: امیدواریم با تلاش و تعامل بسیار خوبی که بین دستگاه‌های مرتبط در این طرح وجود دارد شاهد کمترین مشکل در سطح جاده‌های استان در زمینه خدمات‌رسانی به مردم باشیم.
گفتنی است، خودروهای پلیس راه و راهنمایی و رانندگی کردستان، سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، راه و ترابری، اورژانس، آتش نشانی، امداد جمعیت هلال احمر و… با انجام رزمایش، آمادگی خود را نشان دادند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز