خبرگزاری کار ایران

شهردار سنندج خواستار شد:

شهرداری بهاران سنندج به منطقه تبدیل شود

asdasd
کد خبر : ۱۵۸۵۳۴

شهرداری سنندج از منطقه ۱۰ به ۱۱ ارتقا یابد / تأخیر در اجرای پروژه‌های عمرانی موجب افزایش بی‌اعتمادی مردمی نسبت به فعالیت‌ها شده / برای تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام شهر سنندج بیش از ۴۰ میلیارد تومان نیاز است / شهرداری سنندج فرهنگسرایی ندارد.

شهردار سنندج خواستار تبدیل شدن شهرداری بهاران به منطقه در سنندج شد وگفت: شهرداری بهاران که به صورت ناحیه در سنندج فعالیت می‌کند می تواند به منطقه تبدیل شود.
به گزارش خبرنگار ایلنا از سنندج، کامیاب شادمان چهارشنبه‌ شب در دیدار مدیران و معاونان بخش‌های مختلف شهرداری سنندج که با حضور معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور در سنندج برگزارشد، گفت: علاوه بر آن شهرداری سنندج نیز از منطقه ۱۰ به ۱۱ ارتقا یابد تا از ظرفیت‌هایی که در این خصوص به وجود خواهد آمد استفاده شود.
شادمان با بیان اینکه توپوگرافی خاص استان موجب ترافیک ویژه در شهر سنندج شده است، بر ضرورت مدیریت این وضعیت تأکید کرد.
معاون فنی وعمرانی شهرداری سنندج نیز در ادامه به موانع پیش‌روی اجرای به موقع طرح‌های عمرانی در این شهر اشاره کرد و افزود: تأخیر در اجرای پروژه‌های عمرانی در شهر سنندج موجب افزایش بی‌اعتمادی مردمی نسبت به فعالیت‌ها شده و این مهم نشأت‌ گرفته از فعالیت پیمانکاران، کارفرما و دستگاه‌های ناظر بر این پروژه‌هاست.
محمد صدیق فتحی تصریخ کرد: متأسفانه قبل از اینکه پروژه‌ای در کشور اجرایی شود اعتباراتی برای آن تخصیص می‌یابد که این امر قبل از اینکه طرح عمرانی تعریف شود به مسئله‌ای برای کندشدن روند ساخت می‌شود.
وی یادآور شد: برای تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام شهر سنندج بیش از ۴۰ میلیارد تومان نیاز است و امیدواریم با نگاه ویژه سازمان شهرداری‌های کشور در این خصوص حمایت‌هایی صورت گیرد.
سرپرست معاونت فرهنگی و رئیس سازمان زیباسازی شهرداری سنندج نیز در این نشست به انباشت مطالبات فرهنگی مردم سنندج اشاره کرد و گفت: متأسفانه به دلیل عدم انسجام فعالیت‌های فرهنگی شاهد افزایش دغدغه‌های مردمی در این حوزه هستیم به طوری که شهرداری سنندج فرهنگسرایی ندارد.
عبدالسلام سپهر یادآور شد: تجهیز سرای محلات، ایجاد خانه‌های سلامت و خانه‌های بانوان از جمله اموری است که این معاونت در خصوص ارتقای فعالیت‌های فرهنگی در شهر سنندج در دستور کار دارد.
عمو رضایی، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری سنندج نیز به نیاز ۲ میلیارد تومانی این معاونت برای نصب و تجهیز ۱۳ دوربین کنترل ترافیک در سطح معابر این شهر اشاره و خاطرنشان کرد: ۹۰۰ دستگاه تاکسی فرسوده نیز نیازمند نوسازی و تعویض است که امیدواریم با حمایت‌های سازمان شهرداری‌های کشور این مهم محقق شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز