خبرگزاری کار ایران

راهیابی سه فیلم حوزه هنری کردستان به جشنواره " تولفا " ایتالیا

asdasd
کد خبر : ۱۵۸۶۳۰

" انار میوه بهشت است " به کارگردانی تیمور قادری، " دوستی برای دوستم " به کارگردانی سرکوت محمدی و " عروس باران " به کارگردانی ئاکو زندکریمی سه فیلم تولیدی حوزه هنری استان کردستان هستند.

با اعلام فیلم‌های راه یافته به بخش نهایی سومین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه «تولفا» که از ۲۳ تا ۳۱ خرداد ماه در شهر رم برگزار می‌شود سه فیلم تولیدی حوزه هنری استان کردستان به بخش نهایی جشنواره راه یافتند.
به گزارش خبرگزاری ایلنا از سنندج، فیلم‌های انار میوه بهشت است به کارگردانی تیمور قادری، دوستی برای دوستم به کارگردانی سرکوت محمدی و عروس باران به کارگردانی ئاکو زندکریمی سه فیلم تولیدی حوزه هنری استان کردستان هستند که در بخش نهایی و رقابتی این جشنواره برای کسب رتبه‌های بر‌تر به رقابت با دیگر فیلم‌های راه یافته به جشنواره می‌پردازند.
بنا به این گزارش دراین جشنواره که فیلم‌های کوتاه، مستند و موزیک ویدئو به رقابت گذاشته می‌شود، در این دوره در کنار این سه فیلم تولیدی حوزه هنری استان کردستان ۵ فیلم دیگر نیز از ایران به بخش نهایی جشنواره راه یافته‌اند.
فیلم‌های «مرثیه‌ای برای شب» ساخته یوسف کارگر، «چقدر مادرت را دوست داری؟» ساخته جلال ویسی از کردستان، «ارتش پنهان» ساخته محمد اسماعیلی، «بیشتر از دو ساعت» ساخته علی عسگری و «پس از هفده ساعت» ساخته بابک حبیبی‌فر دیگر نمایندگان سینمای ایران در این جشنواره هستند.
فیلم‌های راه یافته حوزه هنری استان کردستان تاکنون در جشنواره‌های متعددداخلی و خارجی حضور و موفق به کسب عناوین مختلفی نیز شده‌اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز