خبرگزاری کار ایران

رئیس حوزه هنری کردستان:

زبان هنر والاترین زبان در انتقال پیام انقلاب است

asdasd
کد خبر : ۱۵۹۵۹۷

لازمه تحقق منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در بخش فرهنگ درکنار همگرایی و همراهی دستگاه های متولی فرهنگ و هنر، وجود پیوست فرهنگی در کنار هر گونه برنامه‌ای است که اجرا می‌شود.

رئیس حوزه هنری کردستان زبان هنر را والا‌ترین زبان در انتقال پیام انقلاب دانست و گفت: قدرت یک اثر هنری در انتقال پیام انقلاب بسیار بیشتر از دیگر برنامه هاست بنابراین می‌طلبد تا در کنار دیگر ابزار تأثیرگذار به هنر نگاه ویژه تری صورت گیرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از سنندج، امین مرادی ظهر امروز دوشنبه ۲۵ فروردین ۹۳ با حضور در استانداری کردستان با کوهسار دادور مدیرکل روابط عمومی وامور بین الملل استانداری کردستان دیدار کرد.

مرادی در این دیدار با تشریح فعالیت‌های حوزه هنری استان کردستان با اشاره به رسالت، اهداف و سیاست‌های حوزه هنری به عنوان یک نهاد زیرمجموعه رهبری و تأکید بر فراجناحی بودن فعالیت‌های صورت گرفته، اظهار داشت: خوشبختانه با روحیه همدلی و توان بالایی که در بخش نیروی انسانی حوزه هنری وجود دارد در دو سه سال اخیر توانسته‌ایم در توسعه هنر وفرهنگ متناسب با سیاست‌های نظام گام‌های خوبی را برداریم و این امر مرهون الطاف الهی و همراهی هنرمندان توانمند استان و حمایت‌های بخش‌های مختلف مدیریتی کردستان است.

مرادی با اعلام آمادگی جهت همکاری با استانداری و روابط عمومی استانداری در جهت اعتلای فرهنگ وهنر کردستان تصریح کرد: مجموعه حوزه هنری استان کردستان با افتخار وظیفه خود می‌داند در قالب رسالت‌ها و هداف محوری خود در توسعه هنر متعهد در استان گام بردارد و در این راستا آماده همکاری با تمامی دلسوزان هنر و فرهنگ اسلامی ایرانی است.

مرادی افزود: لازمه تحقق منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در بخش فرهنگ درکنار همگرایی و همراهی دستگاه‌های متولی فرهنگ وهنر، وجود پیوست فرهنگی در کنار هر گونه برنامه‌ای است که اجرا می‌شود، و قطعاً با بینش و نگاه ژرف استاندار محترم کردستان به مقوله فرهنگ، امید واریم کارهای زیربنایی در این خصوص همسو با سیاست‌های دولت در استان صورت پذیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز