خبرگزاری کار ایران

با برپایی تجمع؛

کارکنان محیط زیست کردستان خواهان دریافت مطالبت قانونی خود شدند

asdasd
کد خبر : ۱۵۹۶۸۴

جمعی از کارکنان اداره کل حفاظت محیط زیست استان کردستان صبح امروز(۲۵ فروردین) در اعتراض به آنچه ناعادلانه بودن حقوق و مزایا عنوان می‌شود در محوطه محل کار خود تجمع کردند. / مدیرکل حفاظت محیط زیست کردستان از پیگیری برای تحقق خواسته‌های کارکنان این سازمان خبر داد.

جمعی از کارکنان اداره کل حفاظت محیط زیست استان کردستان صبح امروز(۲۵ فروردین) در اعتراض به آنچه ناعادلانه بودن حقوق و مزایا عنوان می‌‌کنند در محوطه محل کار خود تجمع کردند.

یکی از معترضان در تشریح علت این اعتراض صنفی به ایلنا گفت: حق فوق العاده ویژه کارکنان اداره کل حفاظت محیط زیست استان کردستان که معادل ۳۵ درصد از حقوق آنان است، از پایان خرداد ماه سال ۹۲ پرداخت نشده است.

به ادعای وی، کارکنان اداره کل حفاظت محیط زیست استان کردستان از سال ۸۷ تا به امروز نزدیک به ۱۷۶ میلیون تومان حقوق و مزایای معوقه دارند.

وی همچنین از پرداخت نشدن حق فوق العاده مشاغل تخصصی و پاداش ماده ۴۱ قانون مدیریت خدمات کشوری به کارکنان اداره کل حفاظت محیط زیست استان کردستان خبر داد و افزود: تعویق ۷ ماهه در پرداخت اضافه کاری و حق ماموریت و تعویق ۶ ماهه در پرداخت رفاهیات از جمله حق سرویس، حق مسکن و… از دیگر مشکلات صنفی کارکنان اداره کل حفاظت محیط زیست استان کردستان است.

این نیروی شاغل در اداره کل حفاظت محیط زیست استان کردستان بابیان اینکه معرتضان در سمت‌های مختلف محیط‌بانی و کارشناسی در استخدام اداره کل حفاظت محیط زیست کردستان هستند، گفت: در جریان اعتراض صبح امروز برخی از کارکنان به نمایندگی از جمع انتخاب شدند تا پیرامون خواسته‌های صنفی با مسئولان استانداری گفت‌وگو کنند.

وی افزود: تاخیر در پرداخت مطالبات قانونی کارکنان حفاظت محیط زیست کردستان درحالی ادامه دارد که در سایر نهادهای دولتی استان مطالبات کارکنان به موقع پرداخت می‌شود.

توضیحات اداره کل حفاظت محیط زیست کردستان

در همین رابطه، «ناصح قادری» رئیس اداره کل حفاظت محیط زیست استان کردستان با اشاره به برگزاری جلسه ای با کارکنان اداره متبوعش و برای گفتگو درباره مشکلات آنان به خبرنگار ایلنا گفت: همکاران نسبت به عدم پرداخت حق فوق العاده ویژه به آنان همانند سایر ادارت دولتی استان کردستان گله داشتند که قرار شد مستندات لازم در این باره را جمع کنیم و در جلسه ای مشترک با استانداری کردستان در روزهای آینده، از این نهاد دولتی درخواست مساعدت کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز