خبرگزاری کار ایران

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری کردستان:

برای بکارگیری نیروهای استخدامی باید تامین اعتبار انجام شود

asdasd
کد خبر : ۱۶۲۲۷۰

استخدام های جدید منوط به تامین اعتبار در بودجه جاری دستگاه های اجرایی خواهد بود. / اکنون ما در دستگاه های اجرایی استان با تعداد کثیر کارکنان قراردادی مواجه هستیم که بیش از ۱۰ سال سابقه دارند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری کردستان، مهم‌ترین مشکل استخدامی‌های جدید دستگاه‌های اجرایی را، تامین اعتبار دانست و افزود: باید برای بکارگیری این نیرو‌ها تامین اعتبار شود.
حسین فیروزی در خصوص استخدام در دستگاه‌های اجرایی به خبرنگار ایلنا گفت: در سال ۹۱ دو نوبت آزمون استخدامی جهت جذب ۱۴۵۳ نفر برای ۲۷ دستگاه اجرایی برگزار شده، این در حالی است که متاسفانه دولت قبلی برای بکارگیری و جذب این افراد در بودجه‌های جاری دستگاه‌های اجرایی اعتباری منظور نکرده بود و یکی از مهم‌ترین فرآیندهای به کارگیری و جذب نیروی انسانی در دستگاه‌های دولتی که عبارت از تامین بار مالی ناشی از آن است که نادیده گرفته شده بود.
وی با اشاره به اینکه دولت تدبیر و امید مواجه با عمل انجام شده و بدون برنامه دولت قبلی شده است، افزود: در چند ماه اخیر پیگیری‌های فراوانی برای تامین اعتبار این موضوع و اخذ مجوزهای لازم صورت گرفته است که می‌توان به جلسه آقای زاهدی استاندار کردستان با آقای نوبخت معاون نظارت راهبردی ریاست جمهوری و مذاکره با ایشان در این خصوص اشاره کرد.
فیروزی تصریح کرد: این تلاش‌ها کماکان ادامه دارد و بدیهی است استخدام‌های جدید منوط به تامین اعتبار در بودجه جاری دستگاه‌های اجرایی خواهد بود.
وی همچنین در خصوص تبدیل وضعیت استخدامی کارکنان قراردادی دستگاه‌های اجرایی افزود: اکنون ما در دستگاه‌های اجرایی استان با تعداد کثیر کارکنان قراردادی مواجه هستیم که بیش از ۱۰ سال سابقه دارند و با گذشت سن و از دست دادن فرصت‌های استخدامی از امنیت شغلی کاملی برخوردار نیستند و این در حالی است که این افراد با کسب تجارب مفید و سودبخش جز سرمایه‌های ارزشمند سازمان‌ها شده‌اند، وضعیت مبهم شغلی بر کارآمدی افراد و سازمان‌ها تاثیر منفی خواهد داشت و دستگاه‌های دولتی را برای برنامه ریزی‌های بلند مدت نیروی انسانی با مشکل مواجه کرده است.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری کردستان خاطرنشان کرد: در صدد هستیم که مجوزهای قانونی لازم را برای تبدیل وضعیت این کارکنان اخذ شود که این خود موجب امنیت شغلی، ایجاد انگیزه بیشتر کارکنان و ارتقای بهره وری سیستم اداری خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز