خبرگزاری کار ایران

باحضور رئیس سازمان صدا و سیما؛

شبکه ملی نسیم در مریوان افتتاح می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۶۶۲۴۸

شبکه ملی نسیم امروز چهارشنبه راس ساعت ۱۷:۳۰ بعد از ظهر، در کنار دریاچه زریوار مریوان به صورت رسمی افتتاح می‌شود / مراسم افتتاح شبکه نسیم به صورت زنده از شبکه های یک، سه، نسیم و کردستان پخش می‌شود.

رئیس روابط عمومی صدا و سیمای مرکز کردستان گفت: شبکه ملی نسیم با حضور عزت‌الله ضرغامی، رئیس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، امروز چهارشنبه راس ساعت ۱۷:۳۰ بعدازظهر، در کنار دریاچه زریوار مریوان به صورت رسمی افتتاح می‌شود.

مجید شریفی در گفت‌ و‌ گو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: امروز چهارشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه جاری، با حضور رئیس رسانه ملی، استاندار کردستان و جمع زیادی از مسئولان استان مراسم افتتاح شبکه نسیم به صورت زنده از شبکه‌های یک، سه، نسیم و کردستان پخش می‌شود.

وی افتتاح رسمی شبکه ملی نسیم از استان کردستان را اقدامی فرهنگی در راستای لبیک به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در فرهنگی نامیدن کردستان دانست و گفت: رئیس سازمان صدا و سیما با این اقدام فرهنگی، در پی شناسایی هرچه بهتر و بیشتر استان فرهنگی کردستان به مردم کشورمان است.

شریفی همچنین برگزاری مهم‌ترین جشنواره‌های رسانه ملی در مراکز استان‌ها را از عوامل انتخاب استان کردستان برای افتتاح رسمی شبکه نسیم بیان کرد.

پخش برنامه‌های شبکه نسیم از ۲۶ شهریور ماه ۱۳۹۲ به طور آزمایشی آغاز شد؛ زمان پخش برنامه‌های این شبکه در بهمن ۹۲ از دو ساعت به چهار ساعت افزایش یافت که از این ساعات بیشترین سهم مربوط به بخش ˈنسیم شماˈ بود که تولیدات شبکه‌های استانی را شامل می‌شد و فیلم‎های ارسالی از سوی مخاطبان بود.

نسیم خنده، نسیم نما، نسیم، نسیم آفرینش و نسیم ورزشی از دیگر بخش‌های این برنامه است؛ نشاط، سرگرمی، یاد‌ها و مسابقه از راهبردهایی است که این شبکه برای جذب مخاطبانش در نظر گرفته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز