خبرگزاری کار ایران

استاندار کردستان:

وضعیت اشتغال در کردستان بحرانی است

asdasd
کد خبر : ۱۷۰۵۳۲

کردستان سرمایه‌ای است برای کل ایران، که با استفاده از ظرفیت‌های آن در عرصه‌های مختلف اقتصادی و فرهنگی می‌توان استفاده کرد.

استاندار کردستان اظهار داشت: وضعیت اشتغال استان کردستان در شرایط بحرانی است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از سنندج، عبدالمحمد زاهدی امروز شنبه در جلسه شورای ادرای استان که با حضور وزیر کشور در سنندج برگزار شد، گفت: شاید بازدید روز گذشته وزیر کشور از مرزهای کردستان یک نگاه امنیتی صرف تلقی شود، اما آنچه از نظر وزیر کشور شاهد بودیم، تعریف از مرز به عنوان فرصتی برای توسعه اشتغال و تجارت خارجی در استان بود.

وی با بیان اینکه در این سفر بر نگاه ویژه و دقت کافی در ارتباط با ساماندهی مرز رسمی باشماق و بازارچه‌های مرزی تاکید شد، افزود: با اشتیاقی که وزیر کشور نسبت به کردستان دارد می‌توان گفت این استان دارای پشتیبانی جدی در دولت برای توسعه است.

زاهدی در ادامه سخنانش با بیان اینکه امسال برنامه ششم توسعه کشور با دو رویکرد اقتصاد مقاومتی و توازن منطقه‌ای تدوین می‌شود، گفت: باید در تدوین برنامه ششم، علاوه بر سیاست‌های ۲۴ گانه اقتصاد مقاومتی که به نفع مناطق کمتر توسعه یافته است، بحثتوازن منطقه‌ای نیز پررنگ‌ دیده شود.

استاندار کردستان یاداور شد: کردستان سرمایه‌ای است برای کل ایران که با استفاده از ظرفیت‌های آن در عرصه‌های مختلف اقتصادی و فرهنگی می‌توان استفاده کرد.

وی با اشاره به اینکه در فعالیت‌های خود طی مدت زمامداری استانداری، دقت را فدای سرعت نکرده‌ایم، گفت: تلاش کردم رویکردهای مبتنی بر سیاست دولت را به کار گیرم تا بتوانیم استان را در مسیر توسعه قرار بدهیم.

زاهدی ادامه داد: همچنین در این مدت زمانی تغییر رویکرد آموزشی مدیران و کار‌شناسان در استان با رویکرد توسعه محور را آغاز کرده‌ایم و خارج از مدار قانون حرکتی را در استان انجام نداده‌ایم.

استاندار کردستان در پایان سخنانش خاطرنشان کرد: مبارزه با فساد و رانتخواری و اثرگذار‌تر کردن شوراهای مختلف استان نسبت به گذشته از دیگر فعالیت‌های خود در این مدت بوده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز