خبرگزاری کار ایران

مدیر کل میراثفرهنگی کردستان خبر داد:

اختصاص ۱۵ پارک برای خدمات‌دهی به مسافران تابستانی در کردستان

asdasd
کد خبر : ۱۹۱۵۲۹

این تعداد فضای پارک، با امکانات رفاهی، پارکینگ، نمازخانه، سرویس بهداشتی، آب آشامیدنی، نگهبانی و شهربازی به عنوان کمپ موقت برای گردشگران در نظر گرفته شده است.

مدیر کل میراثفرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کردستان از اختصاص ۱۵ پارک برای خدمات‌دهی به مسافران تابستانی در استان خبرداد.
رسول اشتودان در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا در سنندج اظهار داشت: در راستای ایجاد امنیت برای گردشگران داخلی و خارجی که قصد ورود واقامت را در چادرهای شخصی و فضای باز دارند، بیش از ۱۵ پارک در سطح شهرهای استان در نظر گرفته شده است.
وی افزود: این تعداد فضای پارک، با امکانات رفاهی، پارکینگ، نمازخانه، سرویس بهداشتی، آب آشامیدنی، نگهبانی و شهربازی به عنوان کمپ موقت برای گردشگران در نظر گرفته شده است.
اشتودان تصریح کرد: برهمین اساس از برپایی چادرهای مسافران در معابر عمومی و سطح خیابان‌ها توسط نیروهای انتظامی جلوگیری خواهد شد تا برای مسافران ومهمانان مشکل خاصی پیش نیاید.
وی با بیان اینکه در کشورهای پیشرفته به لحاظ گردشگری نیز این رویه وجود دارد ابزار امیدواری کرد با این تمهیدات که از سوی شهرداری‌ها سطح شهرستانهای استان در نظر گرفته شده است شاهد رونق گردشگری و حضور بیش از پیش گردشگران در سطح استان کردستان باشیم.
مدیر کل میراثفرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کردستان در پایان سخنانش تصذیح کرد: این تصمیم پس از برگزاری چندین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفردر سطح استان کردستان و شهرستان‌ها اتخاد شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز