خبرگزاری کار ایران

مشاور و مدیرکل حوزه استاندار کردستان:

خبرنگاران کردستانی مشاورانی امین برای استاندار هستند

asdasd
کد خبر : ۱۹۲۹۵۲

تغییرات مدیریتی استان طی ۸ ماه گذشته با سیاست‌های دولت تدبیر و امید همسو است. / هیئت مشاورین استاندارکردستان آمادگی لازم برای هرگونه همکاری در راستای رفع مشکلات موجود در استان را دارد.

مشاور و مدیرکل حوزه استاندار کردستان اظهار داشت: خبرنگاران کردستانی مشاورانی امین برای استاندار و تیم مدیریتی وی در استان هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از سنندج، عبدالرضا میقانی روز پنجشنبه در جلسه گروه مشاورین استاندار کردستان در سنندج ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن روز خبرنگار گفت: خوشبختانه خبرنگاران کردستانی با عزم راسخ, دلسوزانه و مجدانه پیگیر مسائل و مشکلات استان بوده اند.

وی در بخش دیگری از سخنانش به تغییرات مدیریتی استان اشاره کرد و گفت: تغییرات مدیریتی استان طی ۸ ماه گذشته با سیاست‌های دولت تدبیر و امید همسو بوده است.

میقانی با بیان اینکه هم اکنون فضای عمومی, سیاسی و اجتماعی استان با این تغییرات مثبت است، یادآور شد: سوابق اجرایی استاندار کردستان با ۲۵ سال مدیریت با مرکزیت کشور، ویژگی مثبت وی بوده و این مهم به نوبه خود نقطه عطفی برای توسعه استان است.

مشاور و مدیرکل حوزه استاندار کردستان ادامه داد: در حال حاضر مدیران فعلی دستگاه‌های اجرایی استان با تیم مشاوران استاندار همکاری لازم را دارند و در صورتی که این موضوع ضعیف شود به مراتب پیگیری خواهد شد.

وی با تاکید بر توجه مدیران دستگاه‌های اجرایی به نظرات کارشناسانه مشاورین استاندار برای رفع مشکلات موجود خاطرنشان کرد: هیئت مشاورین استاندارکردستان آمادگی لازم برای هرگونه همکاری در راستای رفع مشکلات موجود در استان را دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز