خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی کردستان:

شورای معتمدین خبرنگاران در کردستان تشکیل می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۹۳۷۳۸

امیدواریم اصحاب رسانه بیش از پیش با نیروی انتظامی استان همکاری و تعامل داشته باشد. / براساس آمارها، استان کردستان از لحاظ امنیت روانی در جایگاه بسیار مطلوبی قرار دارد.

فرمانده انتظامی کردستان از تشکیل شورای معتمدین خبرنگاران با پلیس در استان خبرداد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از سنندج، سردار مسعود خرم‌نیا روز یکشنبه(۱۹مرداد) در جمع خبرنگاران استان در سنندج، اظهار داشت: نیروی انتظامی در راستای افزایش و ارتقا امنیت عمومی، در برخی از استان‌ها اقدام به راه اندازی شورای معتمدین پلیس کرده است.

وی با بیان اینکه شورای معتمدین خبرنگاران در برخی از استان‌ها تشکیل شده است، تصریح کرد: این بستر نیز برای تعامل بیش از پیش بین رسانه و نیروی انتظامی کردستان در قالب شورای معتمدین فراهم می‌شود.

هدف از تشکیل این شورا را ارتقای امنیت روانی و اجتماعی در جامعه عنوان کرد و افزود: امیدواریم اصحاب رسانه بیش از پیش در راستای توانمندسازی خانواده‌ها و جامعه هدف با نیروی انتظامی استان همکاری و تعامل داشته باشد.

وی در بخش دیگری از سخنانش کردستان را جزء امن‌ترین استان‌ها در سطح کشور دانست و گفت: براساس آمار‌ها، استان کردستان از لحاظ امنیت روانی در جایگاه بسیار مطلوبی قرار دارد.

فرمانده انتظامی کردستان یادآور شد: متاسفانه امروزه دیدگاه‌هایی مبنی بر امنیتی بودن این استان در کشور وجود دارد که باید با اطلاع‌رسانی این دیدگاه زدوده شود.

فرمانده انتظامی کردستان افزود: اگر استان کردستان به عنوان یکی از استان‌های امن در کشور معرفی شود، قطعا شاهد سرمایه‌گذاری، ایجاد اشتغال، رفاه و معیشت مردم در استان خواهیم بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز