خبرگزاری کار ایران

فرماندار قروه:

نابسامانی‌های اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی متاثر از پدیده اعتیاد است

asdasd
کد خبر : ۱۹۴۴۲۴

اعتیاد مختص قشر خاصی نیست و همه لایه‌های اجتماع اعم از غنی و فقیر را درگیر می‌کند.

فرماندار قروه با بیان اینکه تمامی نابسامانی‌های اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی متاثر از پدیده اعتیاد است، بر به کارگیری همه ابزارهای اقتصادی، فرهنگی، هنری و اجتماعی برای مقابله با اعتیاد تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، محمد شرف بیانی در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر گفت: آموزش مداوم و مستمر باید برای همه اقشار جامعه در جریان باشد و اطلاع‌رسانی لازم در این راستا انجام گیرد.

وی با تاکید بر اینکه آموزش باید از درون خانواده و از سنین کودکی آغاز شود، افزود: رسانه‌های گروهی و به ویژه صدا و سیما نیز باید همانگونه که اقدامات ارزنده‌ای در این راستا داشته‌اند، به فعالیت مستمر خود در این زمینه ادامه دهند.

شرف بیانی با اشاره به ضرورت درگیر کردن تمامی مجامع و گروه‌های اجتماع با پدیده شوم اعتیاد و مواد مخدر، تصریح کرد: در کنار آموزش باید مقابله با مواد مخدر تشدید شود تا از وضعیت موجود به سمت وضعیتی مطلوب حرکت کرده و جامعه‌ای عاری از اعتیاد داشته باشیم.

وی با انتقاد از عملی‌نشدن برخی مصوبات کارگروه مبارزه با مواد مخدر در شهرستان، آن را در شأن این کارگروه ندانست و گفت: همه زیرگروه‌های این کارگروه موظف هستند که مصوبات را اجرایی کنند.

فرماندار قروه ادامه داد: دستورکارهایی که به جلسه منتقل می‌شود باید قابلیت اجرایی شدن را دارا باشد و تنها به باقی ماندن آن بر روی کاغذ بسنده نشود.

وی یادآور شد: حجم بالای مواد مخدر کشف شده در شهرستان تهدیدی برای جامعه است که باید برنامه‌ریزی‌ها مستمر و دغدغه همیشگی اعضای کارگروه و مردم باشد.

وی با بیان اینکه بازدهی لازم در گرو مشارکت همه افراد اجتماع در ریشه‌کن کردن این پدیده شوم اجتماعی است، گفت: اعتیاد مختص قشر خاصی نیست و همه لایه‌های اجتماع اعم از غنی و فقیر را درگیر می‌کند.

شرف‌بیانی در پایان سخنانش خاطرنشان کرد: در مقابله با مواد مخدر، باید از تمامی ظرفیت‌های شهرستان بهره گرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز