خبرگزاری کار ایران

برای دومین بار؛

خبرنگاران کردستانی به کمک آوارگان عراقی شتافتند

asdasd
کد خبر : ۱۹۵۹۵۰

خبرنگاران استان کردستان روز یکشنبه همزمان با آغاز جمع آوری کمک‌های مردمی، به کمک آوارگان کرد عراقی شتافتند تا بدین وسیله حمایت خود را اعلام و کمک خود را به مردم آواره کردستان عراق اهدا کنند.

خبرنگاران کردستانی با حضور در یکی از پایگاه‌های جمع آوری کمکهای مردمی برای آوارگان کُرد عراقی، با اهدای کمکهای نقدی و غیرنقدی خود، به کمک برادران و خواهران مظلوم خود در اقلیم کردستان عراق شتافتند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از سنندج، خبرنگاران استان کردستان روز یکشنبه همزمان با آغاز جمع آوری کمک‌های مردمی، به کمک آوارگان کرد عراقی شتافتند تا بدین وسیله حمایت خود را اعلام و کمک خود را به مردم آواره کردستان عراق اهدا کنند.

پیش از این خبرنگاران استان در روز خبرنگار، با اهدای قلم‌های خود به مردم و کودکان مظلوم و جنگ زده عراق، سوریه و غزه، همدردی خود را اعلام کرده بودند.

علاوه بر خبرنگاران استان، مدیرکل و کارکنان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، جمعی از اعضای شورای اسلامی شهرسنندج، هنرمند برجسته کرد قطب الدین صادقی و فعالان فرهنگی استان نیز حضور داشتند.

براین اساس از روز پنج شنبه، ۲۳ مردادماه جاری، ۵۰ پایگاه جمع آوری کمک‌های مردمی برای ستمدیدگان و آوارگان کرد عراقی دایر شده است و شهروندان می‌توانند کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود را به این پایگاه‌ها تحویل داده و یا از طریق شماره حساب ۴۹۷۸۶۴۴۴۴۸ بانک ملت شعبه هجرت اقدام به واریز کمک‌های نقدی کنند.

کمپین جمع‌آوری کمک برای آوارگان اقلیم کردستان عراق، به همت جمعی از خبرنگاران و سازمانهای مردم نهاد و با همکاری استانداری کردستان، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان جمعیت هلال احمراستان در کردستان راه‌اندازی شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز